loollool

Raadgever
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Resetten van Smartcard Id mislukt wegens netwerkproblemen

Resetten van Smartcard Id mislukt wegens netwerkproblemen

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2304Posts
  • 232Oplossingen
  • 524Likes

@loollool Zuur dat het nog niet wil vlotten. Welke netwerkgegevens heb je precies gebruikt? Krijg je deze melding op alle zenders? Een reset van de smartcard is vanuit ons wel mogelijk. Dit kan echter het beste even 'live' gebeuren zodat we zeker weten dat het werkt en niet met dit jojo effect aan de gang blijven. In dat geval raad ik je aan om even te chatten via deze pagina. Rechtsonder vind je een knop met 'chat'. Hierna opent een venster. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Steefb
Expert
Expert
  • 11381Posts
  • 2171Oplossingen
  • 3890Likes

Wel volgens de handleiding van de CI+kaart alles gedaan, éérst TV instellen en dan pas de complete CI+kaart plaatsen in de TV om de installatie af te maken?

loollool
topicstarter
Raadgever
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

ja  kreeg een e30 melding en probeerde die op te lossen door in te loggen op mijn ziggo  en toen kreeg ik die melding :Resetten van Smartcard Id mislukt wegens netwerkproblemen

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1918Posts
  • 179Oplossingen
  • 329Likes

Goedemiddag @loollool! Welkom op de Ziggo Community! 

Wat frappant dat je deze melding krijgt 😞 Ik help je hier graag bij. Kun je je postcode en huisnummer in je Community profiel zetten?

loollool
topicstarter
Raadgever
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

gedaan

 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 744Posts
  • 98Oplossingen
  • 186Likes

Dank je, @loollool .

Ik zie dat je meerdere smartcards actief hebt staan op je abonnement. Ervaar je dit met 1 smartcard of ook met een andere smartcard in diezelfde televisie? 

Je gaf aan dat je ook de E30 melding zag staan. Heb je het serienummer van je smartcard ook al gecontroleerd met je geactiveerde decoders in je eigen MijnZiggo account? Een uitleg hoe je dit kunt controleren en de vervolgstappen kun je vinden op deze pagina. Heb je dit stappenplan al compleet doorlopen (ook de daarop volgende stappen)? 
 

loollool
topicstarter
Raadgever
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

alles geprobeerd alle stappen doorlopen

alle andere smartcards doen het wel alleen die ene niet die geeft een E30 storing

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11649Posts
  • 906Oplossingen
  • 4124Likes

Om welke smartcard (laatste 4 cijfers, niet het hele nummer hier noemen) gaat het, @loollool?  En voor de duidelijkheid; die mededeling krijg je in MijnZiggo te zien wanneer je de kaart wilt resetten, neem ik aan? Op de tv met de kaart zie je nog steeds E30? 

loollool
topicstarter
Raadgever
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

nummer is .......0277  

dit krijg ik te zien op mijn ziggo Resetten van Smartcard Id mislukt wegens netwerkproblemen

en e 30 op de tv

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2304Posts
  • 232Oplossingen
  • 524Likes

@loollool Zuur dat het nog niet wil vlotten. Welke netwerkgegevens heb je precies gebruikt? Krijg je deze melding op alle zenders? Een reset van de smartcard is vanuit ons wel mogelijk. Dit kan echter het beste even 'live' gebeuren zodat we zeker weten dat het werkt en niet met dit jojo effect aan de gang blijven. In dat geval raad ik je aan om even te chatten via deze pagina. Rechtsonder vind je een knop met 'chat'. Hierna opent een venster. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo