Vraag
Reacties
Oplossing
Johan Gr
Level 2

Reset Ziggo Next

Vraagje over een reset van de Next. 

Uiteraard heb ik al topics gevonden die hier over gaan en weet ik nu bijna wat te doen.

1 ding kom ik niet uit.

Mijn Next werkt normaal met Wifi, nu is het ook bij mij zo dat de Next constant een reset uitvoert maar niet verder gaat.

Heb dus gelezen dat ik de Next voor de reset beter kan bekabelen met een netwerk kabel van modem naar Next.

Ik moet dus met de next naar de meterkast want daar staat mijn modem, dat is geen probleem maar waar ik niet uitkom is moet er ook per se een coax antennekabel in om de reset uit te kunnen voeren of is de netwerkkabel genoeg voor de reset? Wie weet of dat nodig is?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Johan Gr
Level 2
Topicstarter

Ben inderdaad met de Next naar de meterkast gegaan waar de aansluiting van de modem zit. Deze verbonden met een netwerk kabel en probleem is opgelost. Dus NEE, de Coaxkabel is niet nodig om je next weer aan de praat te krijgen als dat niet met WIFI lukt. Ook Soundbar lijkt nu goed te werken want ook daar kreeg ik hoofdpijn van.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Wat voor reset wil je uitvoeren?

Er zijn nogal wat verschillende.

0 Kudos
Johan Gr
Level 2
Topicstarter

Hallo Bert,

Ik had mijn Next helemaal los gekoppeld vanwege plaatsing en install Soundbar. Nadat ik de Next weer aankoppelde ging hij updaten/downloaden maar bleef in die loep zitten. Hij start dus niet meer op. Heb Ziggo gebeld en antwoord gekregen maar vandaar mijn vraag hierboven. Die reset heeft hij wel gehad maar blijft nu in een download/update loep hangen. Start steeds opnieuw op en gaat vervolgens weer update/downloaden.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Volgens mij kun je hem zo aansluiten bij je modem, want hij werkt ook via alleen een netwerkkabel, alleen geen live TV dan, voor de rest alles wel.

0 Kudos
Johan Gr
Level 2
Topicstarter

Ben inderdaad met de Next naar de meterkast gegaan waar de aansluiting van de modem zit. Deze verbonden met een netwerk kabel en probleem is opgelost. Dus NEE, de Coaxkabel is niet nodig om je next weer aan de praat te krijgen als dat niet met WIFI lukt. Ook Soundbar lijkt nu goed te werken want ook daar kreeg ik hoofdpijn van.