Ondanks dat de helpdesk mijn systeem een duwtje zou geven werkt replay tv nog niet. bijde mediaboxen next op internet en coax. Diagnose internet en kabel uitstekend. Alle tips doorgelezen op forum. Gereset naar fabrieksinstellingen. Medewerker helpdesk zei dat het probleem bij ziggo lag. Heb nog steeds geen replay. Vorige week werkte alles en nu staat er bij replay ABONNEER JE in plaats van KIJK
Iemand enig idee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het lijkt op een administratieve fout @Bart81! Ik heb gelijk een taak aangemaakt om het te herstellen. Binnen 2-3 dagen wordt dit opgepakt en moet het werken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Het lijkt op een administratieve fout @Bart81! Ik heb gelijk een taak aangemaakt om het te herstellen. Binnen 2-3 dagen wordt dit opgepakt en moet het werken.
Dank je en zal rapporteren als het opgelost is. Via ziggo go kan ik wel replay kijken.
Opgelost dank je Lotte
Geen dank @Bart81!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.