Vraag
Reacties
Oplossing
Bart81
Level 1

Replay werkt niet

Ondanks dat de helpdesk mijn systeem een duwtje zou geven werkt replay tv nog niet. bijde mediaboxen next op internet en coax. Diagnose internet en kabel uitstekend. Alle tips doorgelezen op forum. Gereset naar fabrieksinstellingen. Medewerker helpdesk zei dat het probleem bij ziggo lag. Heb nog steeds geen replay. Vorige week werkte alles en nu staat er bij replay ABONNEER JE in plaats van KIJK

Iemand enig idee?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Het lijkt op een administratieve fout @Bart81! Ik heb gelijk een taak aangemaakt om het te herstellen. Binnen 2-3 dagen wordt dit opgepakt en moet het werken. 

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Het lijkt op een administratieve fout @Bart81! Ik heb gelijk een taak aangemaakt om het te herstellen. Binnen 2-3 dagen wordt dit opgepakt en moet het werken. 

0 Kudos
Bart81
Level 1
Topicstarter

Dank je en zal rapporteren als het opgelost is. Via ziggo go kan ik wel replay kijken.

0 Kudos
Bart81
Level 1
Topicstarter

Opgelost dank je Lotte

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Geen dank @Bart81!

0 Kudos