1
Vraag
2
Reacties
maitre60

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Replay uitzending stopt middenin 2e/3e aflevering

Ik kijk vaak programma's terug. Maar na bepaalde tijd stopt het en moet ik weer opnieuw aanklikken en dan begint het programma opnieuw.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Ik vermoed dat je dit bedoelt. Fictief voorbeeld:

Er waren gisteren drie afleveringen van NCIS achter elkaar op Net 5, je gaat naar de tv-gids, bladert naar gisteren en start de eerste aflevering van NCIS.
Je kijkt de hele aflevering en gaat meteen door naar de volgende (zonder de tweede aflevering in de tv-gids te selecteren).
Ook die aflevering kijk je helemaal en vervolgt zonder iets met de afstandsbediening te doen met de derde aflevering.
Die wordt plots onderbroken.

Wat er hier gebeurt, je kijkt eigenlijk nog steeds naar de eerste aflevering (volgens de mediabox). Alleen hij speelt altijd nog een hele tijd extra af nadat de geselecteerde aflevering is afgelopen volgens de tv-gids, voor het geval dat het programma uitloopt. Die tijd is alleen niet oneindig.

Hoe kun je het voorkomen? Start elke aflevering vanuit de tv-gids.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Geef eens wat meer info, zoals hoe(welke app/programma)?
welke apparatuur ?
Altijd of bij bepaalde programma's /zenders/tijden?
maitre60
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik bedoel uitzending terug kijken op Samsung tv via de tv gids. Zal wel via de Mediabox xl gaan denk ik Altijd als ik meerdere series terug wil kijken die achter elkaar volgen op iedere zender. Het lijkt erop dat je bijvoorbeeld maar 2 series kunt kijken en bij de derde serie stopt hij naar een stuk gespeeld heeft. Als ik dan terug ga naar tv gids en de derde serie opnieuw aanklik begint hij opnieuw en spoel ik het door naar waar ik was gebleven en dan kan ik de rest kijken.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Ik vermoed dat je dit bedoelt. Fictief voorbeeld:

Er waren gisteren drie afleveringen van NCIS achter elkaar op Net 5, je gaat naar de tv-gids, bladert naar gisteren en start de eerste aflevering van NCIS.
Je kijkt de hele aflevering en gaat meteen door naar de volgende (zonder de tweede aflevering in de tv-gids te selecteren).
Ook die aflevering kijk je helemaal en vervolgt zonder iets met de afstandsbediening te doen met de derde aflevering.
Die wordt plots onderbroken.

Wat er hier gebeurt, je kijkt eigenlijk nog steeds naar de eerste aflevering (volgens de mediabox). Alleen hij speelt altijd nog een hele tijd extra af nadat de geselecteerde aflevering is afgelopen volgens de tv-gids, voor het geval dat het programma uitloopt. Die tijd is alleen niet oneindig.

Hoe kun je het voorkomen? Start elke aflevering vanuit de tv-gids.
maitre60
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank je wel Mark Ziggo. Dit bedoelde ik inderdaad. Dank je wel voor je antwoord. Fijne avond
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic