1
Vraag
2
Reacties
Gwennedu

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Replay tv TLC

Waarom werkt replay bij TLC (vandaag) niet?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

Het probleem is inmiddels opgelost, maar voor zowel de Mediabox XL als Ziggo GO geldt dat de programma's vóór dinsdagnacht niet meer terug te halen zijn. Vanaf dinsdagnacht is alles weer beschikbaar.

Bekijk in context

69 Reacties 69
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Ik zie op de app op mijn IPad geen problemen, alle programma’s vandaag tot nu toe zijn via replay te starten. Op welk apparaat en met welk programma ziet u problemen?

Gwennedu
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Met de tv en de mediabox. Het gaat nu om TLC alle programma's. Wat is er aan de hand?

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

 Kan iemand dit reproduceren? Ik heb geen mediabox XL meer.

Nicole79

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb ook een mediabox xl (horizon) en sinds gister werkt het bij mij ook niet meer. Andere programma's wel, maar TLC heeft opeens de melding programma niet vrijgegeven voor Replay. Terwijl hij dit wel altijd heeft gedaan. Heb ook box opnieuw opgestart, maar dit helpt ook niet. 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Ik heb het moderatieteam gevraagd een kijkje te nemen. Op mijn iPad zie ik het probleem nog steeds niet.

Nicole79

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jan F. wrote:

Ik heb het moderatieteam gevraagd een kijkje te nemen. Op mijn iPad zie ik het probleem nog steeds niet.

Op mijn app heb ik het probleem ook niet. Alleen op de mediabox

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Gwennedu & @Nicole79, welkom! 

Er is inderdaad een storing gaande met Replay TV op TLC. Via Ziggo GO werkt het wel, dus dat is een tijdelijke oplossing. We doen ons best dit spoedig op te lossen!

DNO

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is hier al meer over bekend? Het werkt nog steeds niet (alleen bij tlc)

Crissy

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier werkt ie ook nog steeds niet, krijg steeds meer problemen met ziggo.. lijkt altijd wel iets niet te werken...

Maturion

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb hetzelfde probleem. Bloed irritant

Walgemoed

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hier ook geen replay voor tlc wanneer krijgen we daar een update van of het wordt gemaakt ?

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Walgemoed wrote:

Hier ook geen replay voor tlc wanneer krijgen we daar een update van of het wordt gemaakt ?

@Alex Ziggo heeft al aangegeven dat er aan gewerkt wordt. Even geduld aub dus.

Walgemoed

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Jan F. wrote:
Walgemoed wrote:

Hier ook geen replay voor tlc wanneer krijgen we daar een update van of het wordt gemaakt ?

@Alex Ziggo heeft al aangegeven dat er aan gewerkt wordt. Even geduld aub dus.

Er is hier gewoon geduld en ik kan heel goed lezen mensen hebben hier al meer dan een week last van dus ik vroeg om een update niet oud nieuws 

Dineke

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Werkt nog niet

Niekie

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

En op mijn tv kan ik geen ziggo go kijken en het duurt nu best al lang zonder een update wanneer het opgelost is. 

YvonneYvonne05

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Er wordt hier door een medewerker aangegeven geduld te hebben omdat eraan gewerkt wordt. Men werkt hier al meer dan een week aan en dus wordt het hoog tijd dat dit opgelost wordt. Daar betalen we tenslotte voor. Dus ziggo, zorg nu eens dat dit opgelost wordt.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

Ik wilde even laten weten dat we jullie absoluut niet negeren en ik alles blijf volgen, maar helaas is er op het gebied van de storing nog geen nieuws te melden. Het duurt inderdaad lang, maar moet echt een beroep doen op jullie geduld.

MKL

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is er nu inmiddels meer bekend over de replay functie van  TLC? Beroep doen op ons geduld is helpt niet veel, aangezien deze functie een onderdeel is van de service waar we voor betalen. Het duurt nu wel erg lang.

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
MKL wrote:

 aangezien deze functie een onderdeel is van de service waar we voor betalen. 

Waar staat dat en welk prijskaartje hangt er aan?

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic