Wilma Meijer

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Replay op Mediabox: Foutcode CS2512

Ik heb al maanden regelmatig dat een programma dat ik terugkijk plotseling stopt. Dan blijk ik mijn “… abonnement” (foutcode CS2512) te moeten checken. Het programma dat ik terugkijk behoort tot het standaard pakket. Als ik dan het TV-Replay open, zijn alle icoontjes voor “replay” weg. Aanvankelijk kon ik dat verhelpen door de tv en Mediabox uit te zetten, maar sinds de update/upgrade van maandag 6 juni helpt dat ook niet.

 

Wanneer ik Ziggo bel, beginnen ze steevast met het advies om de kabels te vervangen. Omdat in het verleden dat nimmer heeft geholpen, passeer ik inmiddels dat station. 

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21926Likes

Dan op zoek naar de mogelijke oorzaak.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3335Likes

Goedemiddag @Wilma Meijer en welkom hier! 

Ik kan mij goed voorstellen dat je heel graag een oplossing wilt voor deze vervelende foutmelding en als je al vaker de kabels hebt vervangen dan snap ik dat je van die tips niet blij wordt. Het zou top zijn als je de foto's kunt delen waar Bert hierboven om vraagt zodat we samen stap voor stap uit kunnen sluiten waar het pijnlijke punt zit. We zien je reactie wel weer verschijnen! 🙂

Uitgelicht topic