1
Vraag
2
Reacties
AdeJoesoef

Level 2
  • 5Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Replay en live TV kan niet worden gepauzeerd. Foutcode CS2000

Goedeavond allemaal, 

 

Graag heb ik jullie advies nodig omtrent onderstaand probleem. 

 

Sinds een paar dagen ondervind ik probleem met mijn Mediabox XL. Ik krijg de foutcode CS2000 en ik kan live TV kijken niet pauzeren en mijn opgenomen programma kan ik ook niet pauzeren, vooruit of achteruit spoelen. Gelijk maar gebeld naar Ziggo en ik moest Factory reset doen, wat helaas geen resultaat biedt. Daarna heb ik via de chat op de site contact opgenomen wederom en krijg als oplossing dat ik de coax uit moet halen en de mediabox opnieuw moet starten en de coax gelijk er weer in doen zodra ik zender zie. Is dit überhaupt wel mogelijk en zo ja hoelang gaat het duren voor ik zender te zien krijg zodat ik de coax weer kan instoppen?

 

Ik heb 2 dagen achter elkaar met klantenservice van Ziggo gesproken en ze hebben mij een aantal oplossingen voorgesteld, maar helaas krijg ik nul op mijn rekest.

 

Mijn dank is groot. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AdeJoesoef
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Hoi @Bert.

 

Op het moment dat ik jou bericht las heb ik de klantenservice wederom gebeld. Heb met behulp van mijn vrouw op afstand geprobeerd om de aangeboden oplossing van hun toe te passen, helaas geen resultaat. De vriendelijke dame van de klantenservice is tot de conclusie gekomen dat mijn mediabox "overleden" is en gaat een nieuwe exemplaar opsturen. En die is vandaag, tot ons verbazing, binnengekomen. Gelijk de oude verwisselen met de nieuwe en alles werkt tot onze opluchting weer als vanouds. Hopelijk blijft het dit keer werken voor heel lang 😁

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?


En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

AdeJoesoef
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Hoi @Bert.

 

Op het moment dat ik jou bericht las heb ik de klantenservice wederom gebeld. Heb met behulp van mijn vrouw op afstand geprobeerd om de aangeboden oplossing van hun toe te passen, helaas geen resultaat. De vriendelijke dame van de klantenservice is tot de conclusie gekomen dat mijn mediabox "overleden" is en gaat een nieuwe exemplaar opsturen. En die is vandaag, tot ons verbazing, binnengekomen. Gelijk de oude verwisselen met de nieuwe en alles werkt tot onze opluchting weer als vanouds. Hopelijk blijft het dit keer werken voor heel lang 😁

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

TOP, veel kijkplezier gewenst.🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic