1
Vraag
2
Reacties
Djonnie

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Replay TV werkt niet

Hallo,

 

Sinds de upgrade van de mediabox heb ik problemen met terugkijken van opgenomen programma’s. Ik hoor wel het geluid van de opname maar op het scherm zie ik allen de titelpagina en een zandloper.

 

Soms lukt het wel om beeld te krijgen maar op dat moment bevriezen alle andere functies. Ik kan niet meer vooruit of terugspoelen,

en ik kan niet meer naar het menu. Enige dat dan nog lukt is de mediabox uitzetten.

 

De media box is rechtstreeks aangesloten om het punt waar de kabel de woning binnenkomt. Zie zwarte kabel op de foto.

 

Groet,

 

Bas

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

Goedemorgen @Djonnie en een warm welkom op de Community,

Ontzettend balen dat je problemen ervaart bij het terugkijken van programma's sinds de Ziggo Mediabox XL de nieuwe update ontvangen heeft! Zo te lezen heb je al een aantal belangrijke zaken nagelopen en uitgesloten met behulp van de tips die @Bert gegeven heeft. Ik begrijp dat je ook bij een rechtstreekse connectie op het aansluitpunt storing blijft houden. Het lijkt mij goed dat er een monteur langskomt die het aansluitpunt en het signaal onder de loep neemt. Ik heb een afspraak ingepland op woensdag 13 oktober 2021 tussen 8 uur en 13 uur. Mocht het dan niet schikken dan is de afspraak via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafpraken te wijzigen.

Laat je ons weten wat jouw bevindingen zijn na het monteursbezoek?

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Wat gebeurt er als je de zwarte kabel direct in de wandcontactdoos stopt?

Werkt het dan wel, dan kan de splitter wel eens defect zijn en kan Ziggo je een nieuwe splitter sturen.

Djonnie
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Bert,

 

Dank voor je snelle reactie. Helaas geen verschil.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

Goedemorgen @Djonnie en een warm welkom op de Community,

Ontzettend balen dat je problemen ervaart bij het terugkijken van programma's sinds de Ziggo Mediabox XL de nieuwe update ontvangen heeft! Zo te lezen heb je al een aantal belangrijke zaken nagelopen en uitgesloten met behulp van de tips die @Bert gegeven heeft. Ik begrijp dat je ook bij een rechtstreekse connectie op het aansluitpunt storing blijft houden. Het lijkt mij goed dat er een monteur langskomt die het aansluitpunt en het signaal onder de loep neemt. Ik heb een afspraak ingepland op woensdag 13 oktober 2021 tussen 8 uur en 13 uur. Mocht het dan niet schikken dan is de afspraak via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafpraken te wijzigen.

Laat je ons weten wat jouw bevindingen zijn na het monteursbezoek?

Djonnie
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de snelle reactie! Ik laat het weten.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@Djonnie Heel graag gedaan! 😉 We houden even contact en wachten je berichtgeving rustig af. 

Djonnie
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Paul de monteur is geweest. Probleem met de mediabox. Er is een nieuwe onderweg.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Aah erg balen dat er problemen waren met de mediabox, gelukkig is er een nieuwe onderweg! Laat je weten of het daarna weer werkt zoals zou moeten? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic