1
Vraag
2
Reacties
Joep Carla

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Replay TV werkt niet bij CSI

Ik ben een erge fan van CSI, zaterdag en zondag zijn er dan ook op RTL8 4 afleveringen te zien.
Alles kan ik niet volgen en ik dacht geen probleem, dus wel
Replay werkt dan helemaal niet, ik dacht eerst is een foutje, maar is al weken zo.
Percies als de blok van CSI begint, en daarna kan het wel weer gewoon.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Joep Carla
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik kreeg dit gestuurt van Ziggo:

Wat zal u teleurgesteld zijn dat replay TV op de RTL zenders niet meer werkt. Helaas heeft RTL er zelf voor gekozen dit te stoppen en alleen nog online beschikbaar te zijn voor TV Gemist.

U vind de CSI afleveringen dan ook op de website terug.

https://www.rtl.nl/

Sorry dat wij dit niet meer door mogen geven, maar ik weet zeker dat u online de afleveringen ook met veel plezier zult bekijken.


Ik heb vanalles geprobeerd bij RTL, maar werkt ook niet, tvgemist kan je alleen CSI cyber kijken.
Eenigste optie, opnemen ?

Bekijk in context

6 Reacties 6
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Dan zullen die uitzendingen niet aan Ziggo door RTL8 zijn vrijgegeven voor Replay.
Zitten commerciele belangen achter.
Opnemen is het alternatief.
Joep Carla
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ja kan zo zijn, maar waarom kon het 2 tot 3 weken geleden nog wel?
Is wel raar dat dat ineens verandert is, want gaat echt om oude afleveringen.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Inderdaad gek. Er kan ook een vergissing in het spel zijn. Daar is lastig achter te komen.
jojo77

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij ons hetzelfde probleem. Ik ben savonds veel weg en csi replay doen in het weekend en het kan ineens niet meer. Vindi het raar dat alle zenders replay wel werkt inclusief rtl crime waar csi ook wordt uitgezonden dat daar replay wel werkt en bij rtl 8 op zaterdag en zondag csi niet werkt... Alles geprobeerd zelfs opnieuw opstarten tv kastje en modem...
Joep Carla
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik kreeg dit gestuurt van Ziggo:

Wat zal u teleurgesteld zijn dat replay TV op de RTL zenders niet meer werkt. Helaas heeft RTL er zelf voor gekozen dit te stoppen en alleen nog online beschikbaar te zijn voor TV Gemist.

U vind de CSI afleveringen dan ook op de website terug.

https://www.rtl.nl/

Sorry dat wij dit niet meer door mogen geven, maar ik weet zeker dat u online de afleveringen ook met veel plezier zult bekijken.


Ik heb vanalles geprobeerd bij RTL, maar werkt ook niet, tvgemist kan je alleen CSI cyber kijken.
Eenigste optie, opnemen ?
Arno3005

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toch wel weer belachelijk van RTL en jammer van Ziggo dat ze dit niet kenbaar hebben gemaakt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic