ArmandAmsterdam

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Replay TV / uitzending gemist

Ik ben gewend aan een eerdere Samsung smart TV bij KPN, maar programma's terugkijken lukt me niet bij Ziggo met een CI+ module en mijn Samsung The frame aanschaf met zeer beperkte functietoetsen:
1) Het lukt me niet om in het menu van de tv-gids terug te bladeren. Ik kan niet naar links met de ronde pijltoets op de afstandbediening van mijn Samsung The frame en ik heb geen Ziggo afstandbediening ontvangen.
2) Ik wil de NPO Start app installeren. Ik moet dan een Samsung account aanmaken. Waarbij ik een e-mail adres en toegangscode moet invoeren. Geen idee hoe ik aan een toegangscode kom.

 

Anyone?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

account aanmaken kan via pc daarna via de tv inloggen

 

of interactieve tv mogelijk is dat licht er aan in welke regio je woont  oud ziggo of oud upc

Bekijk in context

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @ArmandAmsterdam en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vragen een topic bent gestart op dit forum! Het antwoord wat @anoniemforum je geeft klopt. Om NPO Start te kunnen gebruiken dien je een account aan te maken en vervolgens de NPO Start app te installeren op je Samsung Smart TV. Raadpleeg hiervoor de handleiding van de televisie en/of de online supportpagina van Samsung. Interactieve tv is alleen beschiikbaar in voormalig (oud Ziggo) gebied op TV's met een interactieve CI Plus module. Woon je in voormalig UPC gebied, dan heb je een interactieve ontvanger (mediabox, Mediabox Next of XL) nodig. Hier lees je daarover meer. Laat het maar weten als wij je hiermee verder kunnen helpen. We staan hier graag voor je klaar.

Bekijk in context

ArmandAmsterdam
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

De NPOstart app is uiteindelijk wel gelukt, maar terugkijken niet.
Heb na wat pogingen de Ziggo-klantenservice gebeld. Terugkijken blijkt niet mogelijk op mijn specifieke Samsung-model, want de afstandbediening mist de gebruikelijke rode knop. Ik heb er wel eentje met 4 kleuren tegelijk. Als je die op rood zet krijg je een pop-up knop die de vorm van een kompas heeft. Geen idee verder, maar ik denk dat ik de oplossing daar moet zoeken. Ik kan me nl. niet voorstellen dat terugkijken niet mogelijk zou zijn. Dus tips hoe te navigeren zijn welkom.

Bekijk in context

5 Reacties 5
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

account aanmaken kan via pc daarna via de tv inloggen

 

of interactieve tv mogelijk is dat licht er aan in welke regio je woont  oud ziggo of oud upc

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @ArmandAmsterdam en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vragen een topic bent gestart op dit forum! Het antwoord wat @anoniemforum je geeft klopt. Om NPO Start te kunnen gebruiken dien je een account aan te maken en vervolgens de NPO Start app te installeren op je Samsung Smart TV. Raadpleeg hiervoor de handleiding van de televisie en/of de online supportpagina van Samsung. Interactieve tv is alleen beschiikbaar in voormalig (oud Ziggo) gebied op TV's met een interactieve CI Plus module. Woon je in voormalig UPC gebied, dan heb je een interactieve ontvanger (mediabox, Mediabox Next of XL) nodig. Hier lees je daarover meer. Laat het maar weten als wij je hiermee verder kunnen helpen. We staan hier graag voor je klaar.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@ArmandAmsterdam Is het nog gelukt om het probleem op te lossen met de adviezen die hier gegeven zijn? We horen het graag wanneer je nog hulp nodig hebt. 

ArmandAmsterdam
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

De NPOstart app is uiteindelijk wel gelukt, maar terugkijken niet.
Heb na wat pogingen de Ziggo-klantenservice gebeld. Terugkijken blijkt niet mogelijk op mijn specifieke Samsung-model, want de afstandbediening mist de gebruikelijke rode knop. Ik heb er wel eentje met 4 kleuren tegelijk. Als je die op rood zet krijg je een pop-up knop die de vorm van een kompas heeft. Geen idee verder, maar ik denk dat ik de oplossing daar moet zoeken. Ik kan me nl. niet voorstellen dat terugkijken niet mogelijk zou zijn. Dus tips hoe te navigeren zijn welkom.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@ArmandAmsterdam Deel anders een foto of een screenshot van het scherm wat je te zien krijgt op het moment dat je iets wilt terugkijken. Mogelijk dat we met behulp van deze extra informatie verder kunnen helpen. 

Uitgelicht topic