Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Be rt wrote:
Het lijkt erop dat je abonnement nog niet goed is doorgelopen.
Kijk eens in Mijn Ziggo, als de Next er staat kun je proberen om het abonnement door te zetten naar je Next.
Mijn Ziggo -> Producten iets naar beneden scrollen en onder de Next op enders en pincode herstellen klikken en dan op de volgende pagina op Opnieuw ophalen.
Ziggo heeft wel een uitstekende compensatieregeling als diensten niet werken.
Als alles werkt, neem dan contact op met Ziggo en dan kunnen ze de periode vaststellen vanaf de eerste melding aan hun tot de oplossing en de compensatie vaststellen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.