bpi80
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Replay TV: Abonneer je

Ik hoop dat ik via deze weg uiteindelijk wel geholpen kan worden. Sinds het verkrijgen van de Mediabox Next, heb ik nog steeds geen mogelijkheid om Replay TV te kijken. Na minimaal 4 keer de helpdesk aan de telefoon te hebben gehad, met elke keer het ongewenste resultaat. Reacties van de helpdesk waren:

  • We maken een ticket aan en na 48 uur is het opgelost.
  • On demand + Replay TV werkt nog niet op de Next (hier op het forum gelezen dat dit niet het geval is).
  • We hebben nog geen training gehad hoe we dit kunnen oplossen, omdat het een nieuw product is.
  • We kunnen eventueel een monteur sturen (De Next werkt perfect. Alleen bij het selecteren van een programma in ReplayTV geeft deze de melding 'Abonneer je'. Is waarschijnlijk geen technisch probleem maar een settings probleem).
Ik vind dit redelijk amateuristisch overkomen.

Hier op het forum gezien dat Ronald Ziggo en Serkan Ziggo de oplossingen hiervoor hebben.
https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/next-en-replay-tv-abonneer-je-40408
https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/replay-tv-geeft-melding-abonneer-je-next-40281

Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden.
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10640Posts
  • 762Oplossingen
  • 3240Likes
bpi80
Welkom op de Ziggo Community.

Ik zie dat je de opties Replay en opnemen mist in je pakket. Dit is nog een gevolg van wat er eerder deze maand heeft plaatsgevonden met je abonnement.

Deze heb ik nu handmatig opgevoerd in ons systeem en het moet binnen 24 uur verwerkt worden. Zodra de 2 opties ook (onder mijn producten) zichtbaar zijn in Mijn Ziggo, moeten de diensten werken. Ik verwacht dat dat het geval is binnen een paar, tot 24 uur. Excuses voor het ongemak.

Ik zie graag je terugkoppeling tegemoet of alles vandaag/morgen weer functioneert.

Bekijk in context

6 Reacties 6
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 6340Posts
  • 256Oplossingen
  • 2728Likes
Heb je je postcode en huisnummer in je profiel gezet? Dat maakt het voor de moderators mogelijk voorbereidend werk te doen voor ze je antwoorden.
Serkan Ziggo of een andere moderator komt dagelijks langs op de community.
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10640Posts
  • 762Oplossingen
  • 3240Likes
bpi80
Welkom op de Ziggo Community.

Ik zie dat je de opties Replay en opnemen mist in je pakket. Dit is nog een gevolg van wat er eerder deze maand heeft plaatsgevonden met je abonnement.

Deze heb ik nu handmatig opgevoerd in ons systeem en het moet binnen 24 uur verwerkt worden. Zodra de 2 opties ook (onder mijn producten) zichtbaar zijn in Mijn Ziggo, moeten de diensten werken. Ik verwacht dat dat het geval is binnen een paar, tot 24 uur. Excuses voor het ongemak.

Ik zie graag je terugkoppeling tegemoet of alles vandaag/morgen weer functioneert.

Bekijk in context

bpi80
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zag dat Ronald al gereageerd heeft in een andere post. Benodigde regels zijn toegevoegd.
Thanks
Nu even afwachten.
bpi80
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ronald Ziggo en Serkan Ziggo alvast bedankt:relaxed:.
Ik laat het direkt weten zodra het weer werkt.
bpi80
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het werkt weer. Super bedankt 🙂
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 518Likes
Fijn dat het weer werkt, bpi80. Bedankt voor de terugkoppeling hier.

Uitgelicht topic