Sinds donderdagavond krijg ik mijn LG Tv niet meer uitgeschakeld met de afstandsbediening, die tot heden altijd werkte. Ik heb de Next Mini nu drie keer opnieuw geïnstalleerd maar probleem blijft. Als ik de TV uitschakel met de Ziggo afstandsbediening ( van de Next Mini), krijg ik enige seconden een zwart beeld en daarna een soort schilderij op TV met de tekst: Geen signaal. Uitschakelen kan ik dan alleen met de originele afstandsbediening van LG. Bij het opstarten moet ik dan ook eerste de LG afstandsbediening weer gebruiken en dan kan ik weer zenders kiiezen via de Ziggo afstandsbediening. Volume werkt ook niet via de Ziggo afstandsbediening.
Hoe kan ik weer alles bedienen via de Ziggo afstandsbediening. Waar gaat het fout bij mij?
Henk
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik ben een stap verder. Met de afstandsbediening van de Next Mini kan ik nu met de linker knop (TV) de TV op stand-by zetten. met de rechterknop (rode cirkels) gaat de Next Mini uit en krijg ik op TV bericht met "geen signaal".
Tot voor kort kon ik alles met de stand-by knop rechts op de afstandsbediening. Ik denk dat de nieuwe s/w van de next mini hier verantwoordelijk voor is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
2 mogelijke oplossingen:
Opnieuw de TV koppelen via deze stappen: Afstandsbediening en tv koppelen | Klantenservice | Ziggo
Een nachtje de batterijen uit de afstandsbediening.
Beste Bert, Ik heb je oplossingen geprobeerd. De afstandsbediening van de Next mini opnieuw gekoppeld aan TV en batterijen uit de afstandsbediening gehaald. Ik kan nu volume weer regelen via de next mini.
Echter bij uitschakelen of op standby zetten op de afstandsbediening Next Mini krijg ik weer enige seconden een zwart beeld en dan plaatje met tekst 'Geen signaal". Daarna moet ik met de LG afstandsbediening via de standbye knop de TV uitschakelen. Bij aanzetten TV eerste LG afstandbediening en dan Next Mini afstandsbediening gebruiken. Hoe los ik op dat alles met de Next Mini afstandsbediening gaat?
Henk
Ik ben een stap verder. Met de afstandsbediening van de Next Mini kan ik nu met de linker knop (TV) de TV op stand-by zetten. met de rechterknop (rode cirkels) gaat de Next Mini uit en krijg ik op TV bericht met "geen signaal".
Tot voor kort kon ik alles met de stand-by knop rechts op de afstandsbediening. Ik denk dat de nieuwe s/w van de next mini hier verantwoordelijk voor is.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.