Waarom werkt 9 van de 10 keer de "Stel reminder in" niet? We stellen hem in en de volgende dag is hij verdwenen... dit gebeurt echt bijna altijd. Is er met een update iets gebeurd? Ik verlang bijna terug naar de Humax die zelf ook nog automatisch naar het kanaal schakelde. Waarom wordt dit soort functies toch niet mogelijk gemaakt??
In elk geval: wat kan ik doen om het weer werkend te krijgen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De Reminder op de Next schakelt niet over, maar er komt een melding in beeld.
Het niet overschakelen werd hoger gewaardeerd dan het wel overschakelen, terwijl je net nog ergens anders naar zit te kijken.
Dat hij niet overschakelt weet ik, dat was maar een opmerking betreffende de Humax.
Mijn probleem is dat de next de ingestelde reminder niet opslaat. Irritant want zo kan ik het beter op een papiertje schrijven.
Dus wat nu?
(*P.S. ik zie nu dat ik de vraag in Suggesties heb geplaatst weet niet of ik dat kan veranderen)
Hey @Erik43.
De reminder moet natuurlijk wel in beeld komen, als je dit zo ingesteld hebben. Wat je zegt; anders kan je net zo goed een papiertje erbij pakken.
Ik weet niet direct waarom dit niet goed gaat. Zie je de reminder wel nog in de tv gids staan dat er een reminder op het programma ingesteld staat?
Hoi Lycke,
Dank voor je bericht, de reminder verdwijnt ook uit de tv gids, het rode cirkeltje is dan verdwenen 🤷
Bert, technisch is het dus wel mogelijk.
Waarom dan gebruikers niet de optie geven om het zelf in te schakelen?
@Erik43 Technisch was het wel mogelijk op lokale mediaboxen met een eigen opname en reminder systeem.
Ik weet niet of het technisch mogelijk is met het cloud systeem, zoals nu alles werkt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.