1
Vraag
2
Reageer en help mee
Erik43

Level 3
  • 19Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Reminder op de Next

Waarom werkt 9 van de 10 keer de "Stel reminder in" niet? We stellen hem in en de volgende dag is hij verdwenen... dit gebeurt echt bijna altijd. Is er met een update iets gebeurd? Ik verlang bijna terug naar de Humax die zelf ook nog automatisch naar het kanaal schakelde. Waarom wordt dit soort functies toch niet mogelijk gemaakt??

 

In elk geval: wat kan ik doen om het weer werkend te krijgen?

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

De Reminder op de Next schakelt niet over, maar er komt een melding in beeld.

Het niet overschakelen werd hoger gewaardeerd dan het wel overschakelen, terwijl je net nog ergens anders naar zit te kijken.

Erik43
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Dat hij niet overschakelt weet ik, dat was maar een opmerking betreffende de Humax.

 

Mijn probleem is dat de next de ingestelde reminder niet opslaat. Irritant want zo kan ik het beter op een papiertje schrijven.

 

Dus wat nu?

 

(*P.S. ik zie nu dat ik de vraag in Suggesties heb geplaatst weet niet of ik dat kan veranderen)

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Erik43

De reminder moet natuurlijk wel in beeld komen, als je dit zo ingesteld hebben. Wat je zegt; anders kan je net zo goed een papiertje erbij pakken. 

Ik weet niet direct waarom dit niet goed gaat. Zie je de reminder wel nog in de tv gids staan dat er een reminder op het programma ingesteld staat? 

Erik43
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Lycke,

 

Dank voor je bericht, de reminder verdwijnt ook uit de tv gids, het rode cirkeltje is dan verdwenen 🤷‍

Erik43
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Bert, technisch is het dus wel mogelijk.

Waarom dan gebruikers niet de optie geven om het zelf in te schakelen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Erik43 Technisch was het wel mogelijk op lokale mediaboxen met een eigen opname en reminder systeem.

Ik weet niet of het technisch mogelijk is met het cloud systeem, zoals nu alles werkt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic