Ik ben na een jaar afwezigheid weer terug bij Ziggo (met Internet/TV). Aangezien ik bij de aanvraag dezelfde gegevens heb gebruikt als mijn vorige account, ging ik er vanuit dat het nieuwe abonnement gewoon onder mijn oude account zou vallen. Ik kon nog inloggen op dat account maar deze was leeg. Dit bleek niet te koppelen met het nieuwe abonnement, dus nieuw account 😞
Nou wil ik mij 'oude' Ci+ modules/smartcards gebruiken maar hoe registreer ik die nu op het nieuwe account?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De eigen CI+ modules en smartcards zijn vervallen als abonnement bij Ziggo, zoals alles vervalt zoals ook b.v. de emailadressen zijn vervallen of zullen gaan vervallen
.
Als je het abonnement beëindigd bij Ziggo worden er geen oude smartcards of email adressen toegevoegd aan het nieuwe abonnement met nieuw klantnummer.
De eigen CI+ modules en smartcards werken alleen nog bij klanten die gebleven zijn bij Ziggo, vanwege de blijvende oude rechten.
Ziggo heeft nu alleen huur CI+ en smartcards: Bestel extra CI+ Module voor 2,- p.m. | Televisie | Ziggo
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De eigen CI+ modules en smartcards zijn vervallen als abonnement bij Ziggo, zoals alles vervalt zoals ook b.v. de emailadressen zijn vervallen of zullen gaan vervallen
.
Als je het abonnement beëindigd bij Ziggo worden er geen oude smartcards of email adressen toegevoegd aan het nieuwe abonnement met nieuw klantnummer.
De eigen CI+ modules en smartcards werken alleen nog bij klanten die gebleven zijn bij Ziggo, vanwege de blijvende oude rechten.
Ziggo heeft nu alleen huur CI+ en smartcards: Bestel extra CI+ Module voor 2,- p.m. | Televisie | Ziggo
Dat kan niet meer, ziggo doet nu alleen maar aan een huurmodel.
Oude gekochte smartcards blijven werken totdat je abonnement wordt beëindigt. dit is het geval.
Dank voor je reactie @Steefb .
Dank voor je reactie Bert.
Voor mij is het probleem hiermee echter niet 'opgelost' maar is waarschijnlijk dus niet mogelijk en daarmee zaak gesloten 😉
Ik kwam er gisteren ook achter dat ik de Magic-remote van mijn LG-tv niet kan gebruiken op de Next-mini 😞
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.