1
Vraag
2
Reacties
Treb

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Registreren ci+ cards op nieuw account

Ik ben na een jaar afwezigheid weer terug bij Ziggo (met Internet/TV). Aangezien ik bij de aanvraag dezelfde gegevens heb gebruikt als mijn vorige account, ging ik er vanuit dat het nieuwe abonnement gewoon onder mijn oude account zou vallen. Ik kon nog inloggen op dat account maar deze was leeg. Dit bleek niet te koppelen met het nieuwe abonnement, dus nieuw account 😞

Nou wil ik mij 'oude' Ci+ modules/smartcards gebruiken maar hoe registreer ik die nu op het nieuwe account?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes

De eigen CI+ modules en smartcards zijn vervallen als abonnement bij Ziggo, zoals alles vervalt zoals ook b.v. de emailadressen zijn vervallen of zullen gaan vervallen

.

Als je het abonnement beëindigd bij Ziggo worden er geen oude smartcards of email adressen toegevoegd aan het nieuwe abonnement met nieuw klantnummer.

De eigen CI+ modules en smartcards werken alleen nog bij klanten die gebleven zijn bij Ziggo, vanwege de blijvende oude rechten.

 

Ziggo heeft nu alleen huur CI+ en smartcards: Bestel extra CI+ Module voor 2,- p.m. | Televisie | Ziggo

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes

De eigen CI+ modules en smartcards zijn vervallen als abonnement bij Ziggo, zoals alles vervalt zoals ook b.v. de emailadressen zijn vervallen of zullen gaan vervallen

.

Als je het abonnement beëindigd bij Ziggo worden er geen oude smartcards of email adressen toegevoegd aan het nieuwe abonnement met nieuw klantnummer.

De eigen CI+ modules en smartcards werken alleen nog bij klanten die gebleven zijn bij Ziggo, vanwege de blijvende oude rechten.

 

Ziggo heeft nu alleen huur CI+ en smartcards: Bestel extra CI+ Module voor 2,- p.m. | Televisie | Ziggo

Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dat kan niet meer, ziggo doet nu alleen maar aan een huurmodel.

 

Oude gekochte smartcards blijven werken totdat je abonnement wordt beëindigt. dit is het geval. 

Treb
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je reactie @Steefb .

Treb
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je reactie Bert.

Voor mij is het probleem hiermee echter niet 'opgelost' maar is waarschijnlijk dus niet mogelijk en daarmee zaak gesloten 😉

Ik kwam er gisteren ook achter dat ik de Magic-remote van mijn LG-tv niet kan gebruiken op de Next-mini 😞

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic