JOHANNA6

Gedreven Raadgever
  • 97Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Regelmatig "momentje" tijdens Replay TV

Sinds een tijdje krijg ik regelmatig het "momentje"-blokje rechtsboven in beeld, dat gebeurt tijdens het bekijken van iets in Replay, als ik een stukje vóór- en/of achteruitgespoeld heb en dan weer op Play druk. Na een seconde ongeveer blijft het beeld vaststaan voor een aantal seconden (tergend lang, lijkt het) met "momentje" + een draaiend "cirkellijntje" in een kadertje. Daarna loopt het weer  (en daar hoop ik dan steeds maar op). Het gebeurt steeds vaker. Het komt niet door de update naar versie 4.35 want die heb ik op de 16e pas gehad, en toen had ik er al last van. Het is dus ook niet door de update hersteld. Ik heb het knopje op de Next op 0 gezet en enige tijd later weer op 1, dat hielp ook niet.

Ik zou me kunnen voorstellen dat ik niet de enige ben met dit probleempje ?

24 Reacties 24
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56418Posts
  • 3708Oplossingen
  • 13512Likes

@pvdh14 Eerder heeft de vragensteller de sterkte van het binnenkomend signaal hier geplaatst en dat is perfect in het midden van laagste en hoogste waarden die het modem kan ontvangen.

Door het kapje van de splitter af te halen lijkt het probleem nu opgelost.

pvdh14

Gedreven Raadgever
  • 66Posts
  • 2Oplossingen
  • 25Likes

Hi @Bert 

De waardes van de topic gebruiker zijn prima. Het schrijven was meer een aanvulling, dat je deze melding ook kan krijgen bij verkeerd of te hard signaal.

JOHANNA6
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 97Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

"... zodat de download signaal waardes in het modem rond de -3 en -5 weergeven...."

Kun je aangeven waar ik kan vinden/zien hoe die waardes nu staan ?

pvdh14

Gedreven Raadgever
  • 66Posts
  • 2Oplossingen
  • 25Likes

Hi @JOHANNA6 

Heb je op dit moment het probleem dan nog?

Zo niet, dan staan je waardes voor jou goed en dan is het niet relevant.

JOHANNA6
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 97Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

OK. Over en sluiten dan maar.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo