Brts

Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Regelmatig CS9993 foutmelding

Sinds een paar weken hebben we enige regelmaat de CS9993-foutmelding als we een programma willen terugkijken.

 

Diagnostiek geeft goede signaal kwaliteit, een vink bij internetverbing maar internet snelheid is dan te slecht voor tv kijken via internet. Soms gaat het na een paar minuten weer goed maar meestal geven we het maar op.

 

De mediabox xl zit via een splitter direct op de kabel aansluiting. De andere helft vd splitter gaat naar het modem dat internet en wifi regelt.

 

De coax kabel is van a-kwaliteit net als de stekkers en tot een paar weken werkte het prima maar sinds de firmware update is het drama. Is hier een oplossing voor behalve overstappen naar een andere provider?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Brts

Ik verwacht dat hier zeker een oplossing voor is. Ik heb een monteur voor je ingepland en deze komt langs op dinsdag 24 augustus tussen 12.00 en 18.00 uur om je hoofdaansluiting te vernieuwen. Mocht deze afspraak je niet schikken, dan kun je deze wijzigen via Mijn Ziggo.

 

Laat je na het bezoek hier aan ons weten hoe het gaat met het terugkijken? 

Bekijk in context

Brts
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Er is een monteur langs geweest en die heeft de aansluiting vervangen door een nieuw exemplaar. Sindsdien is alles weer ok!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?


En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

Brts
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

2117F4C1-8E53-4EA8-9C01-4C7D683873FB.jpeg

Out2 gaat direct naar de mediabox met zo’n 6m kabel, er zit geen versterker tussen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Ik zie een heel oude eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt, mogelijk is het vervangen hiervan de oplossing.

Dit wordt dan door een Ziggo monteur gratis uitgevoerd.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Brts

Ik verwacht dat hier zeker een oplossing voor is. Ik heb een monteur voor je ingepland en deze komt langs op dinsdag 24 augustus tussen 12.00 en 18.00 uur om je hoofdaansluiting te vernieuwen. Mocht deze afspraak je niet schikken, dan kun je deze wijzigen via Mijn Ziggo.

 

Laat je na het bezoek hier aan ons weten hoe het gaat met het terugkijken? 

Brts
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Er is een monteur langs geweest en die heeft de aansluiting vervangen door een nieuw exemplaar. Sindsdien is alles weer ok!

Uitgelicht topic