NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Het ging even goed maar sinds enkele weken zijn bij div. programma's/zenders de reclameblokken weer verdwenen uit de tijdbalk of je ziet tijdens het vooruitspoelen ander beeld dan de reclame 😡
Hi all,
Zojuist heb ik dit incident gecheckt en ik zie dat het ticket is gesloten.
We hebben tussentijds ook geen andere meldingen meer ontvangen.
Mocht er nog iemand zijn die dit probleem heeft ervaren ná 28 november laat het dan alsjeblieft weten in dit topic.
Ook hier hetzelfde beeld of je ziet reclame waar het programma zou moeten zijn.
Goedemiddag @GAMESPEL2
Goed dat je dit aangeeft! Het is ontzettend vervelend wanneer je geen onderscheid kunt maken tussen de reclameblokken en het tv programma. Dit is een probleem wat inmiddels bij ons bekend en in onderzoek. Ik heb ook jouw melding meegenomen als voorbeeld zodat hierop actie ondernomen wordt.
Even een tussentijdse update. Het ticket probleem speelt nog steeds, maar er zijn al wel verbeteringen doorgevoerd. Het onderzoek staat nog altijd open en en we werken aan een structurele en volledige oplossing.
Hi,
Er is afgelopen weken het e.e.a. getest maar dit heeft helaas nog niet voor een definitieve oplossing gezorgd. Zodra er een nieuwe update is, laten we het hier weten.
@GAMESPEL2 Het ticket staat nog open, maar de laatste update dateert van begin juni. Hierin wordt gesproken dat er nog onderzoek naar gedaan wordt. Als ik lukraak diverse titels selecteer en afspeel, dan zie ik wel gewone diverse ad-markers. Mocht je nog voorbeelden hebben waar het nog niet goed loopt, laat het dan vooral weten.
Ik kwam van de week nog wel een aantal programma's tegen. Zo uit m'n hoofd weet ik alleen niet meer welke.
Ik zal dat even in de gaten houden.
@Vincent kan je niet vragen om een update?
Hi @GAMESPEL2, heb je toevallig nog recente voorbeelden voor ons of ben je het niet meer tegen gekomen?
Net terug van vakantie, dus heb nog niet echt opgelet. Zodra ik iets merk zal ik daar melding van msken 😉
Discovery Chanel - Hofman Family Gold, geen reclameblokken
Curse of Skinwalker Ranch op History, ook geen reclameblokken
Thanks voor de nieuwe meldingen, @GAMESPEL2 . Ik ga ze doorsturen naar het onderzoeksteam onder vermelding van het openstaande incident 😉
En Gold Rush: Mine rescue with Freddy & Juan
Beter laat dan nooit SBS6 van woensdag 20:30 uur
Undercover in Nederland
zelfde hier , helaas speelt dit probleem nog steeds
Ik begrijp het ook niet... je geeft het probleem door maar aanpassen ho maar....
Dank voor de aanvullende informatie @GAMESPEL2 . Ik zal dit ook toevoegen. Helaas is er nog geen verwachten oplostijd, maar de issue is nog volop in onderzoek. We hopen dat het zo spoedig mogelijk is opgelost.
Bureau Rotterdam
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.