Sinds vanavond valt het me ineens op dat de reclameblokken worden aangegeven op de timeshift balk. Zie de doorzichtige stukken. Was dat al en valt het me nu pas op, of is het nieuw? De foto betreft een opname.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het was er ooit al, maar er ging iets en nu is het weer terug.
Hopen dat het niet weer weggaat, dit is wel ideaal. Zeker nu dat de preview tijdens het doorspoelen niet werkt.
De preview werkt iets anders merkte ik: pijl links / rechts ingedrukt houden. Dan wordt de play icon een rondje en kun je door het progrmma spoelen met thumbnails. Op de juiste plek druk je op OK en dan speelt hij vanaf daar verder.
Ik hoop niet dat dit vooruitlopend is op t feit dat je straks reclameblokken niet meer kunt doorspoelen.
Reclame niet meer kunnen doorspoelen gaat in de toekomst vast wel gebeuren.
Dat wordt dan het einde van lineaire televisie. Ik kijk nu al niets meer terug via RePlay van RTL en SBS. Je mag zelfs het laatste deel van het programma ervoor niet doorspoelen en moet achterlijk wachten totdat het gekozen programma begint.
@ruiterjm schreef: “Dat wordt dan het einde van lineaire televisie.”
Lineaire televisie is direct kijken en replay en bewaard en opgenomen is uitgesteld kijken.
Als je de programma's bewaard of opneemt, dan kun je altijd doorspoelen.
Je kunt zelfs nog programma's bewaren op de Next als ze al bijna afgelopen zijn en van het begin af aan bekijken met doorspoelen.
Verplichte reclame is alleen bij replay.
Ik kijk bijna niets meer live, al die reclames tussen films en series door. Als je straks ook bij je eigen opnames niet meer kan doorspoelen, is het einde tv.
Hmmm heb echt maar 1 dag de reclame blokken in de timeline gezien…
nu geen blokken en ook geen preview meer 😞
K_Hlo wrote:
De preview werkt iets anders merkte ik: pijl links / rechts ingedrukt houden. Dan wordt de play icon een rondje en kun je door het progrmma spoelen met thumbnails.....
Zo werkte het wel bij mij, inmiddels niet meer pijltje naar rechts of links levert alleen een cirkel met stip erin op.
barcolo wrote:
Hmmm heb echt maar 1 dag de reclame blokken in de timeline gezien…
nu geen blokken en ook geen preview meer 😞
Bij mij nog wel steeds blokken, geen preview.
ruiterjm wrote:
Ik kijk bijna niets meer live, al die reclames tussen films en series door. Als je straks ook bij je eigen opnames niet meer kan doorspoelen, is het einde tv.
Eigen opnames zijn altijd door te spoelen.
@DirkZutphen Dat wisselt heel sterk, dan wel dan niet dan alleen een zwart blok.
Ik las ergens dat het opgepakt is door Ziggo en dat er aan gewerkt wordt, weet niet meer waar dat stond.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.