1
Vraag
2
Reacties
Ruud49

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Rare dingen in Mediabox Next

Mediabox Next.

Ik heb sinds een paar dagen programma's in verder kijken staan, die ik nooit bekeken heb.

Ik kan ze niet verwijderen. als ik er op klik krijg ik alleen Info en kijken.

Een van de programma's is bovendien van een zender waar ik geen abonnement van heb.

Lopende programma's opnemen gaat ook niet meer normaal.

Ik heb de box gereset en ook teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar dat heeft geen effect.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Hier is het weer in orde, ik kan alles weer verwijderen, Verder kijken is nu leeg.

Bekijk in context

Ruud49
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Erik,

Replay streams kan ik wel verwijderen. Wat betreft Midsomer Murders, vind ik het niet normaal dat als ik iets uit serie 12 heb gekeken, daarna alle series (ook die al zijn uitgezonden) bij verder kijken komt te staan. Het gaat hier niet om de serie uit Movies & Series, maar streams van BBC first. Het programma van de zender waar ik niet op geabonneerd ben is How Do They Do It? Ik heb dit gekeken op Discovery en de melding in verder kijken was van Discovery Science. Ik heb ontdekt dat ik via ZiggoGo wel alles kon verwijderen, dus heb ik het maar via die weg gedaan.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Ik vermoed een storing, hier kunnen ook een aantal dingen niet verwijderd worden en er staan programma's die opgenomen worden / zijn, die nog niet bekeken zijn, dus is verder kijken een vreemde weergave van deze programma's.

Ruud49
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ligt duidelijk in de Mediabox Next. Bij ZiggoGo alles normaal.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Jullie zijn weer messcherp @Ruud49 en @Bert 🙂

Ik heb het hier gecheckt. De eerste 3 pictogrammen zijn programma's die je eerder hebt bekeken en verder kunt kijken. De laatste 2 pictogrammen zijn de laatst opgenomen opnames.

Dit staat er ook in het klein boven. Als jullie iets anders zien, hoor ik het graag. Stuur in dat geval even een foto mee.

Ruud49
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Jiri Z. De dingen die er in staan, heb ik niet opgenomen of gekeken. Ik had Midsomer Murders 2 afleveringen opgenomen en gekeken. Nu staan Alle afleveringen van alle series bij verder kijken. Ik kan dit niet verwijderen!

De andere die er in staat, kan ik helemaal niet opgenomen of gekeken hebben, want ik ben niet geaboneerd op die zender! Is niet te verwijderen. zie foto's20210607_172538.jpg20210607_172620.jpg

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dank @Ruud49 voor het aanleveren van deze informatie en de foto's! Dat geeft een duidelijk beeld van wat je ervaart en ziet. Met betrekking tot Midsomer Murders 2 klopt het eigenlijk wel dat die in je 'Verder kijken' lijst staat, toch? Dit omdat je eerder afleveringen had opgenomen en ook hebt bekeken. Het verwijderen van series die bij 'Verder kijken' staan lukt mij overigens ook niet. Replay TV streams die ik heb gestart en niet heb afgekeken die bij 'Verder kijken' staan verwijderen lukt wel. Is dit bij jullie ook het geval (cc @Bert)?

 

Dat er een programma te vinden is in de lijst van een zender waar je niet op geabonneerd bent is erg bijzonder. Om welk programma gaat dit en op welke zender?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Hier is het weer in orde, ik kan alles weer verwijderen, Verder kijken is nu leeg.

Ruud49
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Erik,

Replay streams kan ik wel verwijderen. Wat betreft Midsomer Murders, vind ik het niet normaal dat als ik iets uit serie 12 heb gekeken, daarna alle series (ook die al zijn uitgezonden) bij verder kijken komt te staan. Het gaat hier niet om de serie uit Movies & Series, maar streams van BBC first. Het programma van de zender waar ik niet op geabonneerd ben is How Do They Do It? Ik heb dit gekeken op Discovery en de melding in verder kijken was van Discovery Science. Ik heb ontdekt dat ik via ZiggoGo wel alles kon verwijderen, dus heb ik het maar via die weg gedaan.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Fijn dat het verwijderen weer mogelijk was @Bert en dat het jou ook gelukt is via een omweg gisteren (lees: Ziggo GO) @Ruud49 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic