Sissy1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Rai Uno is al 2 dagen foetsie !

Echt slecht!! De tv app Rai Uno doet het niet !!! Ik kan niet mijn San-Remo festival kijken. Hebben jullie een boycot ? op het Italiaanse liedjes festijn?

Ook ik heb deze mediabox voor Rai Uno en bleef alleen hierom bij Ziggo terwijl elders goedkoper. Nu geen reden meer om aan te blijven. Er is contact geweest maar Ziggo kan het niet oplossen. 

Uitgelicht
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Reacties
  • 203Oplossingen
  • 677Likes

@apalermo heel goed dat je een update vraagt. Bij de storingsinformatie over Rai1 lees ik dat het probleem opgelost moet zijn vanaf 23 februari. 
Kun je dat bevestigen voor me dat het weer werkt? 

Er is nog wel vervolgonderzoek ingesteld om te achterhalen waardoor dit een terugkerend probleem is en hoe we dat kunnen voorkomen.  

19 Reacties 19
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik zie al meer vragen op dit forum hierover en ervaar hier hetzelfde.

Waar het fout gaat, geen idee, bij de aanlevering van het kanaal, of in de app, de andere zenders doen het wel in de app.

liesem

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vernomen dat er nieuwe frequenties komen Al via la nuova Tv digitale (rai.it)

Zou kunnen dat ook de app dan aangepast moet worden.

Richard Veer

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wel slecht dat er vandaag meerdere moderators op dit forum actief zijn en er niet eentje hier reageert hoe en wanneer dit opgelost gaat worden🤬. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Direct na het weekend kan dat langer duren, alles wordt op volgorde van binnenkomst verwerkt.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Sissy1,

 

Welkom op de Ziggo Community! We zijn op de hoogte van het probleem met Rai Uno en werken op dit moment hard aan een oplossing. In sommige gevallen laadt hij alsnog, maar krijg je ongeveer elke 15 minuten wel een laad-icoon te zien. Sorry voor het ongemak!

marina.parascan

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Echt geen reden meer om Ziggo app te gebruiken. In twee jaren zijn meer de dagen dat tv Italiana niet doet dat wel goed werkt..heeft iemand tips naar andere box/abbonamenten?

Zorzin

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe lang duurt het nog 

ik heb dit probleem vanaf maandag 

 

Zorzin

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij wie goedkoper ? 

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @Sissy1, @marina.parascan, @Zorzin en de rest. 🙂 Het probleem zou inmiddels verholpen moeten zijn. Bij mij werkt Rai Uno nu weer goed, bij jullie hopelijk ook. Mochten jullie nog problemen ervaren, horen we het graag. 

Zorzin

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

grazie Monica

ik heb net getest en bij mij werkt het ook ! Pff.. hartelijk dank voor je feedback !

Sissy1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hi allen, Rai Uno mag het dan nu weer doen, voor mij is het te laat. Het San-Remo festival was door dit een hele andere belevenis geworden. Erg jammer dat de zender het daarna weer doet. 

Iemand vroeg waar het goedkoper kan, bij de KPN dus, en er kan altijd nog gestreamd worden. Viaplay bij Ziggo boeit mij niet, ik bleef vanwege tv Italiana en heb 3 dagen geleden besloten over te stappen per 1 maart..Ben er niet van overtuigd dat Ziggo mij weer in de steek laat, maar wel voor de tv app moet betalen.

Stef-cara-1965

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat superverveld he! Jammer dat Ziggo dit probleem ook niet serieus neemt.

Heb ook Ziggo voor Rai1. Laten we hopen dat Ziggo actie onderneemt, anders ben ik ook foetsie.

 

Stef-cara-1965

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, ja klopt. Het was een paar dagen weer goed. Tot afgelopen maandag: WEER geen Rai1 binnen de TVItaliana app.

marina.parascan

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste, ik ben moe van Ziggo Tv italaina. Rai Uno doet weer niet. We gaan zsm naar KPN of een andere

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen all, helaas is het probleem weer terug! Wij nemen het zeker serieus en zijn opzoek naar de oplossing. Het is nog niet bekend waar het probleem precies vandaan komt, daarom kunnen we nog geen oplosdatum communiceren. Zodra er een update is komen wij in de lucht. Ik hoop dat de oplossing snel gevonden wordt, we willen jullie natuurlijk niet kwijt als klant. 

apalermo

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn moeder kampt hier ook mee. Vandaag heeft ze wel beeld maar geen geluid. Het kanaal is erg onstabiel. Hoop dat dit snel opgelost kan worden.

A.M.Adam

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Mijn app RAI Uno doet het niet meer; geluid is er niet en beeld "hangt". Heel vervelend.

apalermo

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Lotte. Is er al iets van een update te vertellen?

 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 677Likes

@apalermo heel goed dat je een update vraagt. Bij de storingsinformatie over Rai1 lees ik dat het probleem opgelost moet zijn vanaf 23 februari. 
Kun je dat bevestigen voor me dat het weer werkt? 

Er is nog wel vervolgonderzoek ingesteld om te achterhalen waardoor dit een terugkerend probleem is en hoe we dat kunnen voorkomen.  

Uitgelicht topic