1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Joris Ivens

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Rai 1 Rai 2 doen niet (TV italiana app)

Sinds drie dagen doen Rai 1 en Rai 2 niet. Je krijgt de heele dag een mooi beeld van het Colosseum, wat je normaal gesproken heb bij versleutende programma's (voetbal, giro d'italia, amerikaanse series). Nu is het altijd zo. Wel zijn Rai3 en Rainews24 te zien.

Graag helpen!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 547Likes

Hi @Joris Ivens, @marina.parascan & @RGZ! Fijn dat jullie via deze weg melding doen van de problemen in de TV Italiana app. Deze problemen zijn intern bekend bij ons en momenteel wordt er onderzoek gedaan naar de oorzaak. Weet dat het op de radar staat en dat we de problemen zo snel als mogelijk zullen oplossen. Sorry voor alle hinder tot dusver!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
marina.parascan

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde. Ik kan niet meer Rai Uno zien. Help!!!

RGZ

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Sinds vrijdag avond Rai Uno en Rai Due op de Mediabox XL app TV Italiana doen het niet/uploaden niet. De andere Italiaanse zenders werken prima. Ik heb de Mediabox al opnieuw opgestart, enz. Ik zie hierboven dat andere mensen hetzelfde probleem hebben? Is er een oplossing? Graag helpen.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 547Likes

Hi @Joris Ivens, @marina.parascan & @RGZ! Fijn dat jullie via deze weg melding doen van de problemen in de TV Italiana app. Deze problemen zijn intern bekend bij ons en momenteel wordt er onderzoek gedaan naar de oorzaak. Weet dat het op de radar staat en dat we de problemen zo snel als mogelijk zullen oplossen. Sorry voor alle hinder tot dusver!