Hallo,
Ik luister radio via mijn radio die aan mijn mediabox is gekoppeld. Nu komt het signaal van de radio veel harder binnen dan het geluid van de tv zenders. Hierdoor is het volume op de radio slecht te regelen. Waarom kan het signaal niet even hard zijn dan het geluid van de tv zenders.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Die verschillen zijn er helaas altijd. Heel vervelend, maar er lijkt geen standaard voor te zijn, want bij zenders onderling is het ook waar te nemen. Destijds zijn zenderbazen wel op de vingers getikt vanwege de verschillen tussen uitzendingen en de reclames, en toen is dat vrijwel gelijk getrokken, maar ook dat gaat helaas niet altijd meer op. Ook bij CD's, DVD's Blu-ray's et zijn er (grote) volumeverschillen waar te nemen. Dat ervaar ook ik als irritant, maar helaas is daar weinig aan te doen. Het enige wat overblijft is het volume regelmatig even aanpassen, maar zover was je natuurlijk zelf ook al...
Willem
Ondersteuning Humax/Quantis elecronics
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Die verschillen zijn er helaas altijd. Heel vervelend, maar er lijkt geen standaard voor te zijn, want bij zenders onderling is het ook waar te nemen. Destijds zijn zenderbazen wel op de vingers getikt vanwege de verschillen tussen uitzendingen en de reclames, en toen is dat vrijwel gelijk getrokken, maar ook dat gaat helaas niet altijd meer op. Ook bij CD's, DVD's Blu-ray's et zijn er (grote) volumeverschillen waar te nemen. Dat ervaar ook ik als irritant, maar helaas is daar weinig aan te doen. Het enige wat overblijft is het volume regelmatig even aanpassen, maar zover was je natuurlijk zelf ook al...
Willem
Ondersteuning Humax/Quantis elecronics
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.