Ik heb mijn Mediabox HD aangesloten op mijn geluidsinstallatie en het werkt allemaal prima. Ik kan de zenders kiezen zonder TV, met de zendernummers 801, 802 etc. Maar die nummers verschijnen niet op de mediabox (zoals bij tv-zenders). Het display blijft zwart. Ik kan niet zien welke radiozender aan staat. Wat is daaraan te doen? Zonder de tv aan te zetten natuurlijk 🙂
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @WvDordt sorry, ik zie je vraag nu pas! Ik heb dit even laten testen op een HD Pace en het klopt, als je afstemt op de radio kanalen zie je geen vermelding op de display, deze blijft zwart. Je kunt er dus enkel via de TV achter komen naar welk kanaal je luistert.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Bert ik vermoed dat ts geen mediabox xl heeft, maar een andere.
Ts kan radio kanalen (801 enzovoort ) kiezen.
Zoals gemeld: Mediabox HD. Nog van UPC. En dat is inderdaad een ander model als XL
Is dat een Pace?
Vrijwel alle mediaboxen hebben HD in hun naam staan.
De Mediabox lijkt inderdaad sprekend op de Pace DCR-7111 die op de site staat. De tv-kanalen worden wel aangegeven, maar bij 801 etc blijft het display zwart/leeg.
Ik heb hier geen Pace en nooit gezien, die worden alleen gebruikt in oud-UPC gebied en ik woon in oud-Ziggo gebied.
Hopelijk komt er snel iemand langs die weet hoe alles voorop weergegeven wordt.
Bedankt Bert. Nu is in elk geval de vraagstelling helder. Ik begin te vermoeden dat deze mediabox de transitie niet aan kan.
Hoi @WvDordt sorry, ik zie je vraag nu pas! Ik heb dit even laten testen op een HD Pace en het klopt, als je afstemt op de radio kanalen zie je geen vermelding op de display, deze blijft zwart. Je kunt er dus enkel via de TV achter komen naar welk kanaal je luistert.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.