1
Vraag
2
Reacties
kvd77

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Radio

Hoi,

 

na de update van deze maand/afgelopen maand is het beeld bij de radio via tv veranderd.  En niet ten goede. Behalve dat ik mis welk nummer er gedraaid wordt bij de themazenders, is die oranje/mosterdgele stip erg aanwezig en onrustig. Tot het punt dat het leidt tot duizeligheid en hoofdpijn.  

Is er een manier dat dit weer wat rustiger kan?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

@kvd77 Wellicht een leuke alternatief inz themazenders. Althans dit bij de next, en mijn vermoeden ook nu bij de update xl. Ga eens naar het menu  TV apps. Daar zie je als het goed is 2 apps inz xlite. Video en music. ( dit is de internet variant) Kies nu voor xlite music app. Hier zie je themazenders. Onderaan een balk de info. ( dit wordt na enige tijd in het midden van het scherm geprojecteerd. Links zie je wat er op dit moment wordt afgespeeld, recht wat het volgende nummer wordt, >bij de meeste thema zenders. 

 

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

@kvd77 Wellicht een leuke alternatief inz themazenders. Althans dit bij de next, en mijn vermoeden ook nu bij de update xl. Ga eens naar het menu  TV apps. Daar zie je als het goed is 2 apps inz xlite. Video en music. ( dit is de internet variant) Kies nu voor xlite music app. Hier zie je themazenders. Onderaan een balk de info. ( dit wordt na enige tijd in het midden van het scherm geprojecteerd. Links zie je wat er op dit moment wordt afgespeeld, recht wat het volgende nummer wordt, >bij de meeste thema zenders. 

 

 

George1958

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitermate irritant die steeds wisselende stip! Vind het themakanaal ook geen oplossing. Je wordt bijna gedwongen weer een losse radio aan te schaffen! Niet elke upgrade is een verbetering!!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic