1
Vraag
2
Reacties
Peterdj

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Radio valt na een paar uur uit

Hallo,

Nadat het niet meer mogelijk was om radio analoog te beluisteren was moest ik radio gaan beluisteren via de Mediabox (Horizon). Echter de radio valt na een paar uur uit, dit gebeurd 1 of 2 keer per dag. Storingsdienst gebeld, maar die weten het niet en verwezen mij naar dit forum. Wat is de oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt voor een reactie.

Groet, Peter

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 19
  • 14884Posts
  • 2852Oplossingen
  • 6542Likes

Op de Mediabox Xl zit een automatische standby functie, hoe staat dat ingesteld?

Het moment van stand-by aanpassen
De Mediabox XL gaat automatisch in stand-by als je het apparaat 3,5 uur niet gebruikt. Je kunt dit moment zelf aanpassen.

Zo pas je het moment van stand-by aan
Druk op de Menu- of HOME-knop van je afstandsbediening.
Ga naar het Tandwieltje (Opties), selecteer Systeem en druk op OK.
Selecteer Wanneer in standby en druk op OK.
Selecteerde gewenste duur en druk op OK.

Bekijk in context

Peterdj
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Steef,

Ik heb de instelling aangepast. Deze stond op 5 uur en heb die op 24 uur gezet en inderdaad de radio is niet meer uitgevallen of liever gezegd de mediabox is niet meer in standby stand gesprongen. Opgelost dus, bedankt voor je hulp.  

Groet, Peter

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 19
  • 14884Posts
  • 2852Oplossingen
  • 6542Likes

Op de Mediabox Xl zit een automatische standby functie, hoe staat dat ingesteld?

Het moment van stand-by aanpassen
De Mediabox XL gaat automatisch in stand-by als je het apparaat 3,5 uur niet gebruikt. Je kunt dit moment zelf aanpassen.

Zo pas je het moment van stand-by aan
Druk op de Menu- of HOME-knop van je afstandsbediening.
Ga naar het Tandwieltje (Opties), selecteer Systeem en druk op OK.
Selecteer Wanneer in standby en druk op OK.
Selecteerde gewenste duur en druk op OK.

Peterdj
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor de snelle reactie en misschien wel de oplossing. Ik ga vandaag nog de instelling aanpassen en laat zsm. weten of het werkt.

Peterdj
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Steef,

Ik heb de instelling aangepast. Deze stond op 5 uur en heb die op 24 uur gezet en inderdaad de radio is niet meer uitgevallen of liever gezegd de mediabox is niet meer in standby stand gesprongen. Opgelost dus, bedankt voor je hulp.  

Groet, Peter

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Ontdek nu het Entertainment menu

Vanaf 2 oktober is de Mediabox Next en de Next Mini uitgerust met het nieuwe Entertainment menu. Hier ontdek je films en series uit je tv-pakket, krijg je in één overzicht de kijktips van streamingdie...

Geplaatst in Ziggo Updates