1
Vraag
2
Reacties
J.Rijnsdorp

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Radio luisteren zonder televisie gaat niet

  • Sinds een week heb ik twee media boxen Next geprobeerd , wat is mijn probleem. Ik heb de Next via een optische kabeltje verbonden met mijn Bose , via de afstandbediening kies ik vervolgens radio Veronica , dit gaat goed en hoor ik radio Veronica spelen via mijn Bose. De televisie zet ik uit via zijn eigen of de ziggo afstand bediening , tot zo ver gaat alles goed . Nu het probleem , na een tijdje luisteren   15 tot 30 minuten springt de televisie weer aan en scrolt het logo van radio Veronica door het beeld , als ik hem uit zet blijft dit zich herhalen , het is een 65" Samsung van twee jaar oud en heb de indruk dat de televisie op deze manier niet lang mee gaat , radio luisteren met uitstaande televisie lukt niet .Ziggo klantenservice heeft geen oplossing paraat , wie oh wie list dit op ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Speel eens met de cec setting van je tv.

 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Consumer_Electronics_Control

 

Het is de technologie achter commerciële benamingen zoals BRAVIA Sync (Sony), Viera Link (Panasonic), Anynet+ (Samsung), Sonos Beam (Sonos)[1], EasyLink (Philips), 1-Touch Play (Roku)[2], Aquos Link (Sharp), Regza Link (Toshiba), RIHD (Onkyo), Simplink (LG), EZ-Sync (JVC) en Netcommand (Mitsubishi).

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Speel eens met de cec setting van je tv.

 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Consumer_Electronics_Control

 

Het is de technologie achter commerciële benamingen zoals BRAVIA Sync (Sony), Viera Link (Panasonic), Anynet+ (Samsung), Sonos Beam (Sonos)[1], EasyLink (Philips), 1-Touch Play (Roku)[2], Aquos Link (Sharp), Regza Link (Toshiba), RIHD (Onkyo), Simplink (LG), EZ-Sync (JVC) en Netcommand (Mitsubishi).

J.Rijnsdorp
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan de cec alleen uitzetten en heb ik gedaan , test loopt .

J.Rijnsdorp
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Televisie is niet meer opgestart op keuze radio na uitschakeling van de CEC optie op de Samsung televisie .

Super bedankt .

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic