Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
J.Rijnsdorp
Level 2

Radio luisteren zonder televisie gaat niet

• Sinds een week heb ik twee media boxen Next geprobeerd , wat is mijn probleem. Ik heb de Next via een optische kabeltje verbonden met mijn Bose , via de afstandbediening kies ik vervolgens radio Veronica , dit gaat goed en hoor ik radio Veronica spelen via mijn Bose. De televisie zet ik uit via zijn eigen of de ziggo afstand bediening , tot zo ver gaat alles goed . Nu het probleem , na een tijdje luisteren   15 tot 30 minuten springt de televisie weer aan en scrolt het logo van radio Veronica door het beeld , als ik hem uit zet blijft dit zich herhalen , het is een 65" Samsung van twee jaar oud en heb de indruk dat de televisie op deze manier niet lang mee gaat , radio luisteren met uitstaande televisie lukt niet .Ziggo klantenservice heeft geen oplossing paraat , wie oh wie list dit op ?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Speel eens met de cec setting van je tv.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Consumer_Electronics_Control

Het is de technologie achter commerciële benamingen zoals BRAVIA Sync (Sony), Viera Link (Panasonic), Anynet+ (Samsung), Sonos Beam (Sonos)[1], EasyLink (Philips), 1-Touch Play (Roku)[2], Aquos Link (Sharp), Regza Link (Toshiba), RIHD (Onkyo), Simplink (LG), EZ-Sync (JVC) en Netcommand (Mitsubishi).

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb
Level 20

Speel eens met de cec setting van je tv.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Consumer_Electronics_Control

Het is de technologie achter commerciële benamingen zoals BRAVIA Sync (Sony), Viera Link (Panasonic), Anynet+ (Samsung), Sonos Beam (Sonos)[1], EasyLink (Philips), 1-Touch Play (Roku)[2], Aquos Link (Sharp), Regza Link (Toshiba), RIHD (Onkyo), Simplink (LG), EZ-Sync (JVC) en Netcommand (Mitsubishi).

J.Rijnsdorp
Level 2
Topicstarter

Ik kan de cec alleen uitzetten en heb ik gedaan , test loopt .

0 Kudos
J.Rijnsdorp
Level 2
Topicstarter

Televisie is niet meer opgestart op keuze radio na uitschakeling van de CEC optie op de Samsung televisie .

Super bedankt .