Willum1

Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Radio luisteren met de tv uit

Hoe moet ik een HDMI extractor aansluiten om radio te luisteren met de tv uit?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Goedenavond @Willum1 

Volgens mij heeft u al eerder een topic gestart over dit onderwerp? Is het dan niet overzichtelijker om in dit topic verder te gaan met uw vraag?

Bekijk in context

8 Reacties 8
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Goedenavond @Willum1 

Volgens mij heeft u al eerder een topic gestart over dit onderwerp? Is het dan niet overzichtelijker om in dit topic verder te gaan met uw vraag?

Karel.

Level 16
  • 1832Posts
  • 222Oplossingen
  • 1195Likes

De Next mini sluit je met een HDMI kabel aan op de ingang van de HDMI+audio extractor. De HDMI+audio extractor sluit je met een HDMI kabel aan op de TV en met een geschikte audio kabel (SPDIF,TOSlink,Jack,Tulp) op je geluidsinstallatie.

Radio zenders kan je bedienen met de voice control op de Ziggo afstandsbediening.

 

Willum1
Topicstarter
Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dat werkt dus niet. Mijn televisie is een Samsung QE55Q9FNA met een One Connect Box en mijn geluidssysteem is een Samsung J7750W. Als ik alles volgens bovenstaande oplossing aansluit, werkt de universele functie van mijn afstandsbedieningen niet meer en ik heb geen geluid van de "radio via tv" als ik de tv uitzet.

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Heeft die samsung j7750w niet 2 hdmi- ingangen? Gaat het daar niet mee?

Willum1
Topicstarter
Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Die heeft inderdaad 2 HDMI ingangen. Maar wat bedoel je met "gaat het daar niet mee"?

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

@Willum1  schreef:

Die heeft inderdaad 2 HDMI ingangen. Maar wat bedoel je met "gaat het daar niet mee"?


Om naar radiozenders te luisteren zonder dat de tv aan moet staan.

Willum1
Topicstarter
Level 2
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoe dan?

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Hdmi van mini naar hdmi in soundbar. Hdmi  van hdmi uit sound bar naar hdmi-arc tv. En dan de betreffende hdmi- ingang selecteren op de soundbar.

Uitgelicht topic