1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Aankondigingen
Nol75

Level 4
  • 35Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

Radio blijven luisteren tijdens bladeren menu of EPG

Hallo,

Waarom wordt de radio functie weggedrukt bij het gebruik van de EPG en de menu bediening.

Het zou fijn zijn als je ondanks het gebruik van de EPG of het menu naar de radio kan blijven luisteren.

Bij het bekijken van TV gaat dit wel.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

Radio is een app die door het openen van de EPG wordt gestopt. Kortom dit is enkel op te lossen door een software verandering. Waarbij men weer 'normaal' radio luistert waarmee ik bedoel via kanaal nummers, niet via een app. Dit is dus zoals dat wordt genoemd werking zoals bedoeld.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

Radio is een app die door het openen van de EPG wordt gestopt. Kortom dit is enkel op te lossen door een software verandering. Waarbij men weer 'normaal' radio luistert waarmee ik bedoel via kanaal nummers, niet via een app. Dit is dus zoals dat wordt genoemd werking zoals bedoeld.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2827Posts
  • 302Oplossingen
  • 1360Likes

Hi @Nol75! Is niet heel fijn als de radio dan stop gezet wordt maar @RoWi. legt uit waardoor dit komt 🙂 Heb je zijn reactie nog gezien? 

Nol75
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

Hallo @Carlien ik heb het gelezen, blijft echter jammer dat het niet zo ontworpen is. Misschien toch een software oplossing maken zoals @RoWi. ook aangeeft.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6283Likes

Ik zal de feedback en suggestie zeker doorgeven. Maar ben wel eerlijk dat ik in elk geval niet op korte termijn hier verandering in verwacht. Het is in elk geval doorgeven, bedankt!