Hallo,
Waarom wordt de radio functie weggedrukt bij het gebruik van de EPG en de menu bediening.
Het zou fijn zijn als je ondanks het gebruik van de EPG of het menu naar de radio kan blijven luisteren.
Bij het bekijken van TV gaat dit wel.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Radio is een app die door het openen van de EPG wordt gestopt. Kortom dit is enkel op te lossen door een software verandering. Waarbij men weer 'normaal' radio luistert waarmee ik bedoel via kanaal nummers, niet via een app. Dit is dus zoals dat wordt genoemd werking zoals bedoeld.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Radio is een app die door het openen van de EPG wordt gestopt. Kortom dit is enkel op te lossen door een software verandering. Waarbij men weer 'normaal' radio luistert waarmee ik bedoel via kanaal nummers, niet via een app. Dit is dus zoals dat wordt genoemd werking zoals bedoeld.
Ik zal de feedback en suggestie zeker doorgeven. Maar ben wel eerlijk dat ik in elk geval niet op korte termijn hier verandering in verwacht. Het is in elk geval doorgeven, bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.