Als ik de nextbox vraagt om naar radio Hoeksewaard te gaan dan gebeurt er niets.
Alle andere radio zenders werken wel met spraak
Via het tv scherm werkt radio hoeksewaard wel
Opgelost! Ga naar oplossing.
Lokale zenders zitten niet in de voice opdrachten van de Next, dat zou voor iedere gemeente anders moeten zijn.
zou het geen mooie optie dan zijn als je custom voice commando's in kan stellen ?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Lokale zenders zitten niet in de voice opdrachten van de Next, dat zou voor iedere gemeente anders moeten zijn.
Voor 22 maart werkte de voice wel, dus na de update niet meer
Ik heb het even nagevraagd, maar deze voice commando staat niet in het Excel bestand. Waarom deze dan eerst wel heeft gewerkt, dat durf ik niet te zeggen. Maar helaas geldt dus wel hetgeen wat Bert aangeeft!
Ik ben na de up date dus een functie kwijt om dat het niet in exel staat.dat is toch geen oplossing
zou het geen mooie optie dan zijn als je custom voice commando's in kan stellen ?
Sinds 25- 05- 2021 werkt de spraak opdracht
Radio Hoeksewaard. Weer wel ,ik weet niet hoe maar toppy Ziggo
Fijn dat het weer werkt @aai! Goed weekend!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.