1
Vraag
2
Reacties
Hanja

Level 4
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Raak ik mijn opnames kwijt als ik mijn mediabox XL omruil voor een mediabox Next?

Ik heb tv complete en internet max. Ik kan dus mijn mediabox omruilen voor een mediabox next. Maar ik heb nog heel veel opnames staan van het laatste jaar, die ik nog niet bekeken heb. Ik denk dat die opnames opgeslagen staan in de cloud, en dan lijkt me dat ik daar weer bij kan als ik met mijn account  inlog op de mediabox next. Maar nu las ik ergens dat de mediabox xl een harde schijf heeft. Ben ik dan toch alles kwijt? Het gaat om opnames van de laatste 8 maanden.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

De oude versie van de media box xl gebruikt de harde schijf, deze opnames ben je inderdaad kwijt bij wissel naar de next.

Bij de nieuwe versie, die je zeer waarschijnlijk hebt, worden opnames in de cloud gedaan en behouden bij een wissel naar de next.

 

Mediabox XL: heb ik de nieuwe upgrade al in huis? - Ziggo Community

 

Steefb_0-1636562617785.png

 

 

 

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

De oude versie van de media box xl gebruikt de harde schijf, deze opnames ben je inderdaad kwijt bij wissel naar de next.

Bij de nieuwe versie, die je zeer waarschijnlijk hebt, worden opnames in de cloud gedaan en behouden bij een wissel naar de next.

 

Mediabox XL: heb ik de nieuwe upgrade al in huis? - Ziggo Community

 

Steefb_0-1636562617785.png

 

 

 

 

Hanja
Topicstarter
Level 4
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Bedoel je met de nieuwe versie die van na die grote upgrade waarbij je wel je opnames kwijt werd? Die upgrade heb ik dacht ik vorig jaar een keer gedaan, of zo. Dus dan zou ik alles gewoon nog moeten hebben. Bedankt Steef!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic