Johnutr

Level 4
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Quantis qe317 - Melding geen signaal

Ik heb al enige tijd een quantis 317  radio gekocht bij ziggo

heeft altijd goed gewerkt. Afgelopen zondag 9-10 2022 ineens de melding geen signaal

ik heb radio terug gezet naar fabrieksinstellingen daarna menu doorlopen taal Nederlands land Nederland ziggi id 04444 dan gaat hij zenders zoeken dan volgt melding geen signaal.

vervolgens nieuwe kabel waarop tv goed werkt aangesloten op hoofdaansluiting eerst met splitter daarna nog zonder splitter steeds terug gezet naar fabrieksinstellingen. Ik blijf de melding krijgen geen signaal. Wat is hier mis volgens ziggo geen storing in mijn gebied.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

 

Ziggo Randapparatuur | Ziggo

 

Selecteer klantenservice , veelgestelde vragen.

Steefb_0-1665995645772.png

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Johnutr
Topicstarter
Level 4
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb het apparaat weggedaan is waarschijnlijk kapot ziggo is niet van plan mij te helpen gebeld gechat zoekt u het zelf maar uit 

apparaat via ziggo gekocht. Waardeloos de service van ziggo

Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

 

Ziggo Randapparatuur | Ziggo

 

Selecteer klantenservice , veelgestelde vragen.

Steefb_0-1665995645772.png

 

h.j.g.spierings

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb hetzelfde probleem werkt voor geen meter. Ziggo gebeld, willen monteur sturen tegen 40 euro per half uur. Waardeloos!!

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@h.j.g.spierings  schreef:

Heb hetzelfde probleem werkt voor geen meter. Ziggo gebeld, willen monteur sturen tegen 40 euro per half uur. Waardeloos!!


Hallo,

 

Waarschijnlijk is het apparaat nog niet zo oud en valt deze nog binnen de garantie periode ! Dat u misschien daarvan geen bonnetje meer hebt is tegenwoordig niet echt meer nodig. U kan waarschijnlijk m.b.v. uw Ziggo factuur zonder problemen aantonen wanneer de Quantis gekocht is bij Ziggo en zo garantie claimen.

Uitgelicht topic