1
Vraag
2
Reacties
ad.schepers

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Quantis QE317 signaal is niet goed

Sinds vorige week een quantis aangeschaft, zou volgens de ziggo reclame die ik kreeg volledig plug and play zijn, volgens de installatiebeschrijving in de doos zou het helemaal geen probleem opleveren.

Wat blijkt nu, na installatie valt het radiosignaal soms weg, televisiebeeld is blokkerig, krijg melding: sluit kabels goed aan etc.  Helemaal plug maar niet play dus.  Vorige week ging het heel even goed maar kennelijk te vroeg gejuicht, nu weer een paar dagen pet met peren.

 Alles geprobeerd, tv splitter, versterker niets helpt, beeld blijft blokken geven signaal van radio valt nu en dan weg.

Zou het mogelijk zijn de wandcontactdoos waar de twee signalen ( radio en tv ) uitkomen zodanig om te bouwen dat er twee tv signalen uit komen ( even op z'n boerenfluitjes gedacht hoor ) heb ik geen splitter nodig en omdat de apparaten dicht bij elkaar zitten ook maar twee snoertjes.

 

29 Reacties 29
Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

"Je ziet dus ook dat je echt niet ben opgescheept met een niet Werkende Quantis" moet het natuurlijk zijn... 😄

@Mark wil jij in ieder geval even een nieuwe POA01 naar @ad.schepers toesturen? Dank!

@ad.schepers zorg even dat je gegevens allemaal in je profiel staan. Deze zijn niet te zien door ons, maar Ziggo kan je aan de hand daarvan wel snel helpen. 

Groet, 
Willem

Ondersteuning Humax/Quantis electronics

ad.schepers
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Willem,

heel erg bedankt!

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Graag gedaan. En niet de moed verliezen @ad.schepers we slepen je er doorheen. De moderators kunnen vaak veel meer als de helpdesk, dus ik hoop echt op een snelle oplossing. 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @ad.schepers

 

ik lees dat je nog al teleurgesteld bent in ons! Ik snap dat je van een nieuw apparaat hoge verwachtingen hebt en verwacht dat alles soepeltjes verloopt. Het is tijd om een oplossing te vinden.  Je bent al flink aan de slag gegaan met andere forumleden. Er is ook al het nodige advies gegeven.

 

Wil je zoals @Willem-A1 al aangaf je postcode en huisnummer toevoegen aan je profiel? Dan zorg ik ervoor dat je nieuwe materialen ontvangt en kan ik je signaal even bekijken. Mocht het nodig zijn, dan plannen we samen een monteur in. 

ad.schepers
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Lotte,

ik heb mijn huisnummer en postcode vermeld,

bedankt voor je antwoord

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Super bedankt @ad.schepers! Ik heb je de splitter opgestuurd, hier zit tevens een kabel bij. Binnen 2-3 dagen heb je de materialen in huis.

 

 

Lost dit de problemen niet op? Geef hier dan een gil. Ik plan graag een monteur in die alles verder voor je uit gaat zoeken. 

ad.schepers
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Lotte,  heel erg bedankt!!!

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@ad.schepers Geen dank! Hou ons op de hoogte en geniet van je weekend! 

ad.schepers
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Lotte,

zojuist kabels en splitter ontvangen, gemonteerd en prima beeld en super geluid,

bedankt !!!!!

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Zo zie je maar @ad.schepers ...

Veel kijk- en luisterplezier gewenst. 


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic