@ad.schepers "voorts geen moeilijke schakelingen of lussen, quantis aangesloten volgens jullie
gebruiksaanwijzing dus wat kan er dan zo problematisch zijn"
@ad.schepers Je schrijft jullie: Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
"ik heb het idee dat in een winkel iets klantvriendelijker wordt omgegaan met een klant"
In de winkel weten ze helemaal niet hoe het thuis in elkaar zit en dan aangesloten moet worden in jou situatie.
"via dit kanaal ook niet heel veel behalve wat afkortingen links en rechts."
Dan zou ik mijn eerste reactie nog eens goed doorlezen, geen afkorting te zien, behalve TV.
"Probleem is dat ik slecht beeld heb, vraag is of dat opgelost kan worden, dat kan toch niet zo moeilijk zijn."
Zoals ik al eerder schreef " er zijn tig mogelijke aansluitvarianten die klanten zelf geïnstalleerd kunnen hebben." dus zonder te kunnen testen van allerlei aansluitingen en je versterker, is een oorzaak niet op afstand te vinden, er zijn te veel mogelijkheden waar het fout kan gaan binnen en buiten.