@spoddhermans schreef:
Een tijd terug de QE317 aangeschaft, niet direct via de actie van Ziggo maar via Kinq. De aansluiting rechtstreeks op de tv aansluiting van de wandcontactdoos. Vanaf het begin last van hinderlijke uitval van het signaal. Ben daarom gaan informeren bij de leverancier legt deze de bal terug bij Ziggo met de mededeling dat dit een bekend euvel is. Daarom eens wat gaan rond googelen en tot mijn verbazing is dit inderdaad een bekend probleem waarvoor zelfs "stopfilters" al dan niet gratis worden afgeleverd en soms zelfs al direct bij de digitale ontvanger.
Eerlijk gezegd voel ik mij als eenvoudige consument (die noodgedwongen de digitale overstap moest maken) een beetje in de kou gezet. Dus beste Ziggo hoe gaan we dit klantvriendelijk oplossen.
Ziggo heeft een tijdje, speciaal daarvoor een gratis filter ( 'tussenstekker' ) meegeleverd, dat deze problemen verhelpt. Helaas is die gratis verstrekking redelijk snel gestopt, maar misschien is een Ziggo moderator genegen u er toch één gratis toe te sturen. Anders moet u deze zelf betalen, wat natuurlijk ook geen kapitalen kost, maar óók klanten denken "...ieder duppie is er één...".