Vraag
Reacties
Oplossing
Willum1
Level 2

Quantis QE317 aansluiten i.c.m. Next Mini

Kan ik de Quantis QE317 digitale radio ontvanger aansluiten in combinatie met een Next Mini?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

De Next Mini gebruikt geen coax meer en staat los van de QE317. Je kunt de laatste samen met het modem op een splitter (POA-254 of POA-254) aansluiten d.m.v. een reguliere TV-kabel (IEC/IEC). In geval van storing in het geluid dient een high-pass-/retourbandfilter (HPFX258-IECFM) te worden geplaatst op de kabel naar de QE317, ofwel bij de splitter of de QE317 zelf.

Bekijk in context

5 Reacties 5
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

De Next Mini gebruikt geen coax meer en staat los van de QE317. Je kunt de laatste samen met het modem op een splitter (POA-254 of POA-254) aansluiten d.m.v. een reguliere TV-kabel (IEC/IEC). In geval van storing in het geluid dient een high-pass-/retourbandfilter (HPFX258-IECFM) te worden geplaatst op de kabel naar de QE317, ofwel bij de splitter of de QE317 zelf.

Willum1
Level 2
Topicstarter

Bedankt voor het snelle antwoord.

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Graag gedaan, laat het gerust weten als je nog ergens tegenaan loopt of een vraag over hebt.

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Typfout in mijn eerste reactie: 'POA-254 of POA-254' moet zijn: 'POA-254 of POA-01-B'.

0 Kudos
Willum1
Level 2
Topicstarter

Ik had het gezien maar toch bedankt voor de rectificatie.