Onlangs heb ik op mijn werk de Quantis QE317 geïnstalleerd op het centrale radio/omroepsysteem i.v.m. de overgang naar digitale radio. De oude analoge tuner stond in monofunctie omdat er geen stereo mogelijkheid is op het omroepsysteem. Nu wou ik de Quantis QE317 in monofunctie zetten maar ik zie die mogelijkheid niet. Iemand een idee of dit mogelijk is?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nee, maar is dat een probleem?
Over het algemeen worden bij een mono aansluiting de beide stereo kanalen samengevoegd naar een mono kanaal.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nee, maar is dat een probleem?
Over het algemeen worden bij een mono aansluiting de beide stereo kanalen samengevoegd naar een mono kanaal.
Nee, dat is niet mogelijk, maar er zijn adapters van stereo naar mono.
Ik gebruikte in dezelfde situatie een adapter van stereo naar mono.
De Quantis is tulp uit.
In welke aansluiting moet de andere kant van de kabel komen?
Met deze kabel ga je het linker en rechter kanaal 'kortsluiten'. Daar is de kabel dan ook niet voor bedoeld.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.