1
Vraag
2
Reacties
rieme270

Level 2
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Quantis QE 317 IR-oog

Waar bevindt zich het IR-oog aan de voorkant van de Quantis QE317 digitale radio ontvanger?

Dit ivm gebruik infrarood verlenger.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

De tip van Willem is natuurlijk het best, maar als je het ‘oog’ niet gemakkelijk kunt vinden, schijn dan een lamp door het voorpaneel van het apparaat; het ‘oog’ is een klein rood schijfje, met een diameter van ongeveer 0,32 cm.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Die is niet nodig op die manier. Achterin de Quantis zit nl. een aansluiting voor een externe IR aansluiting. Zie hier:

https://quantisproducts.com/quantis-ir-extender-voor-de-quantis-qe-317-digitale-dvb-c-radiotuner.htm...

Willem
Ondersteuning Humax/Quantis electronics

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

De tip van Willem is natuurlijk het best, maar als je het ‘oog’ niet gemakkelijk kunt vinden, schijn dan een lamp door het voorpaneel van het apparaat; het ‘oog’ is een klein rood schijfje, met een diameter van ongeveer 0,32 cm.

rieme270
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik gebruik een infrarood verlenger die ik voor het IR oog van de radio ontvanger moet plakken.

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

@rieme270 die heb je dus al begrijp ik? Dan is het het idee van @Steefb een goede. Doorgaans kan jet dan zo zen. Anders gewoon een stukje karton ervoor en opschuiven terwijl je bv. volume - (min) vasthoudt op de afstandsbediening. Ik ging er echter vanuit dat je nog niets in huis had en dan is de oplossing die Quantis ervoor heeft een hele mooie. 

Willem
Ondersteuning Humax/Quantis electronics

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ga bij de Quantis QE 317 staan met de ab, ga met een vinger over de voorkant totdat de ontvanger niet meer reageert op de ab, daar zit het oog.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic