Waar bevindt zich het IR-oog aan de voorkant van de Quantis QE317 digitale radio ontvanger?
Dit ivm gebruik infrarood verlenger.
Opgelost! Ga naar oplossing.
De tip van Willem is natuurlijk het best, maar als je het ‘oog’ niet gemakkelijk kunt vinden, schijn dan een lamp door het voorpaneel van het apparaat; het ‘oog’ is een klein rood schijfje, met een diameter van ongeveer 0,32 cm.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Die is niet nodig op die manier. Achterin de Quantis zit nl. een aansluiting voor een externe IR aansluiting. Zie hier:
https://quantisproducts.com/quantis-ir-extender-voor-de-quantis-qe-317-digitale-dvb-c-radiotuner.htm...
Willem
Ondersteuning Humax/Quantis electronics
De tip van Willem is natuurlijk het best, maar als je het ‘oog’ niet gemakkelijk kunt vinden, schijn dan een lamp door het voorpaneel van het apparaat; het ‘oog’ is een klein rood schijfje, met een diameter van ongeveer 0,32 cm.
Ik gebruik een infrarood verlenger die ik voor het IR oog van de radio ontvanger moet plakken.
@rieme270 die heb je dus al begrijp ik? Dan is het het idee van @Steefb een goede. Doorgaans kan jet dan zo zen. Anders gewoon een stukje karton ervoor en opschuiven terwijl je bv. volume - (min) vasthoudt op de afstandsbediening. Ik ging er echter vanuit dat je nog niets in huis had en dan is de oplossing die Quantis ervoor heeft een hele mooie.
Willem
Ondersteuning Humax/Quantis electronics
Ga bij de Quantis QE 317 staan met de ab, ga met een vinger over de voorkant totdat de ontvanger niet meer reageert op de ab, daar zit het oog.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.