Jammer dat u de service van Ziggo niet goed vind, hier op de Community doen we er alles aan om dit te verhelpen.
De enige vraag om wat voor TV gaat het en hoe zit de Quantis module in de TV.
Is er niet per ongeluk met de Source/bron knop van de TV naar een ander output geschakeld.
Foto 1 is de module met Smartcard
Foto 2 is hoe de Quantis in de TV gestopt wordt welke kant. Misschien even klein zetje aandrukken.
Omdat de Quantis bij de Media Markt is gekocht zal daar de Garantie verhaald moeten worden, hier staat Ziggo geheel buiten.
Wat misschien wel mogelijk is dat u een nieuwe CI+ Module deze kan je voor € 2,- per maand huren kijken of die werkt, unkrijgt van Ziggo dan 1 met nieuwe smartcard.
Of dat zal ik even na moeten vragen aan @Vincent Ziggo kan hij eventueel de module omruilen ter compensatie (Ik kan dit niet beloven, ik ben geen Ziggo Medewerker) ik ga dat even aan de moderators voorleggen en dan komen ze er op terug.
Wat ook nog kan is dat de moderator u even een berichtje via PB stuurt en een bel afspraak maakt. Op de community kunnen we veel voor de klant doen, het is niet voor niets een klant helpt klant forum,
Aan kosten, ik betaal ook € 100,50 en heb ook diverse producten, en het kan een keer defect raken, waaronder ik een eigen Quantis module heb, en een eigen Smit module als reserve.
Ik begrijp het punt, en zal uw bericht aan Vincent of collega voorleggen.