Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb een quantis qe317 ik installeer hem speelt de hele dag maar zet ik hem de volgende dag weer aan geeft hij in beeld geen signaal. Als ik fabrieksinstellingen of opnieuw de zenders wil installeren blijft hij geen signaal aangeven. Doe ik een power reset lukt het wel weer.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ben er inmiddels achter dat het apparaat defect is. Heb een andere geprobeerd en die doet het gewoon.
Hoe is de Quantis aangesloten, met de bijgeleverde kabels en splitter die op de AOP ( Abonne Overname Punt ) wordt gezet (Splitter) of is hij zonder bekabeling aangesloten. Zou je misschien een foto van de aansluiting van de Quantis kunnen maken, want kan zijn dat er iets mist. Dan kan ik het eventueel doorgeven aan een Ziggo Medewerker
Ik heb hier een aansluitschema > Quantis Aansluitschema
Ben er inmiddels achter dat het apparaat defect is. Heb een andere geprobeerd en die doet het gewoon.
***aangepast*** wordt opgelost.
Kan hier slotje op gezet worden, of wil je hem nog even open houden @vangoor
Hij mag van mij dicht.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...