HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo, zojuist een nieuwe tv gekocht
Op de tv wil ik graag de kanalen kunnen laden via een module 1.4.
Dat lukt mij niet omdat deze module niet door ziggo wordt verkocht.
De kanalen lade via de coax kabel gaat ook al niet.
Ik wilde mogelijkheid hebben dat ik niet via de mediabox kijkt maar gewoon via de samsung tv.
Kan iemend mij daat bij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Fijn dat dit gelukt is, dan de CI module, de methode die eerder wordt beschreven is de aanbevolen manier.
Waar ik op dit moment benieuwd naar ben als u de TV uit zet en de module er zonder smartcard in stopt, wat ziet u dan bij de systeem instellingen zenders Algemene Interface?
En bij de Expert instellingen wordt daar een CAM genoemd?
Als u aan deze kanalen genoeg heeft prima, uiteraard betaalt u voor meer kanalen daar is die smartcard en module voor.
Als ik hier mijn oude ci module in de Samsung doe krijg ik ook geen melding dat deze er in zit, de instellingen van de module zijn wel zichtbaar in het zenderzoek menu.
Stel u stopt de module er in zonder smartcard en gebruikt netwerk ID 5555 dan zult u normaliter op rtl 4 een melding krijgen dat de smartcard ontbreekt. Als u dan de smartcard er in stopt zou dat kanaal en verder ook zichtbaar moeten zijn.
Dit schijf ik puur ter informatie als u nu tevreden bent niks meer doen.
Hoi, rowi, ik dacht dat alles geladen was, na het doorlopen van de kanalen bleef ik al steken op rtl4 die niet in beeld kwam. Wel werd er gevraagd naar de module. Module 1.3 gebruikt. Gaf aan dat er een update was voor deze module maar hij bleef op o.o% staan en starte niet op . Heb het opgegeven.
Ah het update probleem dat lijkt ergens aan de Ziggo kant fout te gaan.
Dan maar de ongecodeerde kanalen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...