1
Vraag
2
Reacties
Starson74

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Programma wordt te snel als bekeken gemarkeerd

Als ik een aflevering stopzet waar ik nog het laatste stuk van ca. 5 minuten van moet bekijken, wordt standaard als 'bekeken' gemarkeerd. Zeer irritant, omdat ik dan bij het opnieuw openen volledig moet doorspoelen naar het moment waar ik was gebleven.

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1540Posts
  • 158Oplossingen
  • 737Likes

Dat lijkt me inderdaad zeer irritant @Starson74 ! @Dave en @Bert, hebben jullie een idee over de oorzaak en misschien zelfs over een oplossing van dit vervelende probleem? 

Starson74
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

De instellingen minder strak inregelen? Of de begin- en eindemarkeringen van een programma beter laten herkennen ( je leest het , ik ben geen techneut)

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 25025Posts
  • 1077Oplossingen
  • 8184Likes

@Judith  omdat jij het bent 😉

@Starson74  Hier valt niks aan te veranderen, elk programma die je aanklikt ziet de Media Box als bekeken, enige wat @Judith kan doen is even doorzetten naar Anne B of dit nog gaat veranderen, maar ben bang dat dit zo blijft.

Je kan programma ook in de prullenbak doen, dan heb je hem weg en komt ie niet meer terug.

Meer kan ik er niet van maken.

Steefb

Level 20
  • 17060Posts
  • 3109Oplossingen
  • 8151Likes

@Judith  schreef:

Dat lijkt me inderdaad zeer irritant @Starson74! @Daveen @Bert, hebben jullie een idee over de oorzaak en misschien zelfs over een oplossing van dit vervelende probleem? 

Dit is een kwalitatief uiterst teleurstellende opmerking vanuit Ziggo, dit is ''as designed'' en geen gebruiker heeft daar invloed op.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79151Posts
  • 5348Oplossingen
  • 23698Likes

@Judith  schreef:

Dat lijkt me inderdaad zeer irritant @Starson74 ! @Dave en @Bert, hebben jullie een idee over de oorzaak en misschien zelfs over een oplossing van dit vervelende probleem? 

@Judith De oorzaak ligt bij de programmeurs van Liberty Global en de oplossing ligt daarom ook bij hen, zij moeten pas in de laatste 30 seconden een programma als bekeken programmeren en niet 5 minuten voor het einde.

Mogelijk kun je dit bij hen neerleggen.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 1113Posts
  • 105Oplossingen
  • 466Likes

@Bert Yes, dit is al bekend en ligt op de tekentafel. @Starson74 We doen ons best om ervoor te zorgen dat de afleveringen niet de laatste 5 tot 10 minuten een ''bekeken'' status vertoond. Wanneer dit opgelost kan worden is alleen nog niet bekend. Wel kan ik zeggen dat we er een grondige blik op gaan werpen.