Als ik een aflevering stopzet waar ik nog het laatste stuk van ca. 5 minuten van moet bekijken, wordt standaard als 'bekeken' gemarkeerd. Zeer irritant, omdat ik dan bij het opnieuw openen volledig moet doorspoelen naar het moment waar ik was gebleven.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat lijkt me inderdaad zeer irritant @Starson74 ! @Dave en @Bert, hebben jullie een idee over de oorzaak en misschien zelfs over een oplossing van dit vervelende probleem?
De instellingen minder strak inregelen? Of de begin- en eindemarkeringen van een programma beter laten herkennen ( je leest het , ik ben geen techneut)
@Judith omdat jij het bent 😉
@Starson74 Hier valt niks aan te veranderen, elk programma die je aanklikt ziet de Media Box als bekeken, enige wat @Judith kan doen is even doorzetten naar Anne B of dit nog gaat veranderen, maar ben bang dat dit zo blijft.
Je kan programma ook in de prullenbak doen, dan heb je hem weg en komt ie niet meer terug.
Meer kan ik er niet van maken.
@Judith schreef:Dat lijkt me inderdaad zeer irritant @Starson74! @Daveen @Bert, hebben jullie een idee over de oorzaak en misschien zelfs over een oplossing van dit vervelende probleem?
Dit is een kwalitatief uiterst teleurstellende opmerking vanuit Ziggo, dit is ''as designed'' en geen gebruiker heeft daar invloed op.
@Judith schreef:
Dat lijkt me inderdaad zeer irritant @Starson74 ! @Dave en @Bert, hebben jullie een idee over de oorzaak en misschien zelfs over een oplossing van dit vervelende probleem?
@Judith De oorzaak ligt bij de programmeurs van Liberty Global en de oplossing ligt daarom ook bij hen, zij moeten pas in de laatste 30 seconden een programma als bekeken programmeren en niet 5 minuten voor het einde.
Mogelijk kun je dit bij hen neerleggen.
@Bert Yes, dit is al bekend en ligt op de tekentafel. @Starson74 We doen ons best om ervoor te zorgen dat de afleveringen niet de laatste 5 tot 10 minuten een ''bekeken'' status vertoond. Wanneer dit opgelost kan worden is alleen nog niet bekend. Wel kan ik zeggen dat we er een grondige blik op gaan werpen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.