HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Weet iemand waarom ik de aflevering van Flikken Maastricht afgelopen vrijdag niet terug kan kijken? Staat ook niet het tekentje achter van terugkijken..
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste @Isabelle2610 sommige programma's mogen door Ziggo niet via replay afgespeeld worden. Die zijn alleen geschikt via een betaal app zichtbaar. De oplossing is elk programma opnemen, als je via de EPG (linksboven op de afstandsbediening) op een programma klikt, verschijnt vanzelf de optie serie (als het een serie is) of programma opnemen. Er is plaats zat 😉 je kunt netzo veel programma's tegelijk opnemen als je wilt.
Beste @Isabelle2610 sommige programma's mogen door Ziggo niet via replay afgespeeld worden. Die zijn alleen geschikt via een betaal app zichtbaar. De oplossing is elk programma opnemen, als je via de EPG (linksboven op de afstandsbediening) op een programma klikt, verschijnt vanzelf de optie serie (als het een serie is) of programma opnemen. Er is plaats zat 😉 je kunt netzo veel programma's tegelijk opnemen als je wilt.
Lukt het hier wel?
https://www.npostart.nl/flikken-maastricht/07-01-2022/AT_300002877
Dacht dat Isabelle zelf ook op het internet gezocht had. Heel slim 😉
Ja inmiddels gevonden op npo start🤣🤣 maar nog vind ik het vreemd dat ik het niet gewoon op tv kan kijken, moet het nu op mijn telefoon of tablet kijken 🤔
Jammer genoeg hebben ze de via Chromecast of Mediabox Next functie uitgeschakeld. En daar is niets aan te doen.
In ieder geval bedankt!!🙏
Graag gedaan 🤗
Mediabox Next kanaal 152 lijkt ook te werken.
https://www.allekabels.nl/usb_accessoires/usb_c_kabel/usb-c-naar-hdmi.html
Maakt het mogelijk om met elk apparaat iPad iPhone etc. toch te kijken op de tv 😉
@Isabelle2610 Kanaal 152 wat @jenson noemt is DE oplossing 👍 Bedankt Jenson😉
Jaaa..🥳🥳 fijn!! Bedankt voor de tip @jenson
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...