HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Als ik een programma tot ca. 10 à 15 minuten van het einde kijk, stopzet en later verder wil kijken, zegt de Mediabox XL dat ik hem opnieuw kan kijken. Ik moet hem dus weer helemaal doorspoelen naar het moment waar ik gebleven was. Hij onthoudt dus niet waar ik gebleven ben. Verbeterpunt?
Wat gebeurt er als je vanuit Bewaard naar VERDER KIJKEN gaat en hem daar opstart?
Hoi Bert, juist dan heb ik er last van. Dan geeft hij als enige optie 'opnieuw bekijken'.
Dat is ''as designed'' als je vlak bij het eind van een opname bent ziet de box dit als bekeken.
Dit wordt bij mij ook een steeds groter ergenisje.
Leest Ziggo mee en pakken ze dit op bij een volgende upgrade?
Ja, ziggo leest mee en nee, ik verwacht geen verandering .
Lekker dan 🤔. Hopelijk hebben meer mensen er last van en nemen ze dit WEL een keer mee.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...