1
Vraag
2
Reageer en help mee
Paul1966

Level 4
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Programma niet opgenomen

Ik was er al bang voor en ja hoor het gebeurde. Ik wil op 11 juli op Ziggosport racing de supercars race opnemen. Vreemd genoeg is deze uitzending (zoals wel vaker) opgesplitst in 2 stukken. Eentje van 6.25 - 7.00 uur en vervolgens van 7.00 - 8.55 uur. Als ik na instellen in de EPG kijk zie ik dat beide zijn ingesteld om op te nemen, maar bij ingeplande opnames staat alleen het eerste stuk. Ik vrees al dat het mis gaat en ja hoor alleen het eerste stuk is opgenomen. Vreemd genoeg als ik nu in de EPG (voor replay) kijk is daar aangegeven middels een dicht rood bolletje dat wel beide stukken zijn opgenomen, terwijl ik het tweede stuk dus echt niet bij mijn bewaarde opnames terugvind.
Waarom wordt deze race trouwens opgesplitst in 2 programma's?

2 Reacties 2
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

De ID (meta data) van beide delen is gelijk. Dan ziet de Next EPG ze als zelfde programma en neemt het tweede deel niet op omdat het voor de software dan gezien wordt als herhaling.

Je kunt daar zelf niets aan doen om dit te voorkomen. Dit moet in de EPG zelf opgelost worden. En dat is vrij moeilijk lijkt het.

Niet splitsen zou een oplossing kunnen zijn. Waarschijnlijk is het gesplitst om in blokken van maximaal 2 uur te passen. Maar dat is een gokje.

Paul1966
Topicstarter
Level 4
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Ik denk dat het niks te maken heeft met blokken van 2 uur. Op zaterdag is nl ook altijd een race en die staat wel als 1 geheel in de EPG. Het is altijd de race van zondag die opgesplitst is. Maar goed betekent dus dat ik een week de tijd heb om via replay de race te kijken. Soms gaat het overigens wel goed. In het verleden (voor de update) loste ik dit op door handmatig in te stellen, maar dat kan nu niet meer. Ook weer 1 van de nadelen van de update.

   

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic